HA5H Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Beste Lezer Ik heb gisteren de SCM-modding tutorial gevolgd van Dutchy, deze: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=56306 Ik heb toen een actor spawn script gemaakt, maar nu is mijn vraag. Hoe kan ik zo'n script dan laden? Moet ik hem gewoon main.scm noemen en in de data map van GTA SA stoppen? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Als je gewoon vanuit de stripped SCM werkt moet je main.scm gewoon in de data\script map. Hij laadt dan vanzelf. Wil je oude savegames bruikbaar houden, moet je CLEO hebben en dan moet je script hiermee beginnen: {CLEO .cs} *je script* Deze doe je dan in de cleo map. Reageren
HA5H Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) Hij werkt nog steeds niet, m'n hele GTA SA doet raar en ik heb hem al vaak gereinstalled? Bewerkt: 28 april 2009 door -Haakon- Reageren
K.O. Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Zet je volledige script eens hieronder in een codebox, vertel hoe je 'm compileert en wat je precies doet. Gebruik je nu CLEO of gewoon vanuit de Stripped SCM? Gebruik je MPACKs? De huidige beschikbare informatie is iets te karig om goede hulp te verlenen. Let er trouwens ook op dat rechtsonderaan de juiste GTA te zien is. Tja, je weet maar nooit... Edit: dit topic is nauw verbonden met het topic dat je enkele uren later aanmaakte, of niet? Heel irritant dat ik dat soort dingen altijd pas zie nadat ik gepost heb. -_-" Bewerkt: 30 april 2009 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.