Donald-Duck Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Eens voor een andere stijl gekozen dan normaal, heel klein en ook weer zonder poppetjes geheel gemaakt in paint alleen de ramen van dat kleine hokje zijn met photoshop gemaakt dus ik zou zeggen, geef je mening Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2009 wil iemand zijn menig geven Reageren
.Senne Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Knap gemaakt, je hebt zeker zin voor 3d. De details zijn mooi uitgewerkt, alleen vroeg ik me af of dat glazen kantoortje maar 2 glazen ruiten heeft, en twee gewoon oranje muren? Anders klopt dat niet helemaal, omdat je dan langs één kant erdoor ziet en langs de andere kant gewoon oranje muur hebt. Ik wacht vol verwachting naar andere werken van jou. Het is duidelijk dat je 't kan, dus waarom niet iets groters proberen? Reageren
lexus123 Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 (bewerkt) Eens voor een andere stijl gekozen dan normaal, heel klein en ook weer zonder poppetjes geheel gemaakt in paint alleen de ramen van dat kleine hokje zijn met photoshop gemaakt dus ik zou zeggen, geef je mening Habbo! Nee, maar even serieus. Ik vind een best mooi kantoor. Mooi gebruik van kleuren. En stoer gedaan, dat raam met het bureautje en stoeletje erachter. Lijkt me wel gaaf om wat grotere werken te zien van je. Maar dit ziet er al goed uit Bewerkt: 29 april 2009 door lexus123 Reageren
.Stan Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Kan je misschien een toturail maken, (of er een link van posten), want mij lijkt het ook wel vet om zoiets te maken. Stanboy96 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.