Jump to content

pixel kantoortje

Recommended Posts

Geplaatst:

Eens voor een andere stijl gekozen dan normaal, heel klein en ook weer zonder poppetjes

kantoor.png

geheel gemaakt in paint alleen de ramen van dat kleine hokje zijn met photoshop gemaakt

dus ik zou zeggen, geef je mening

Geplaatst:

Knap gemaakt, je hebt zeker zin voor 3d. :Y De details zijn mooi uitgewerkt, alleen vroeg ik me af of dat glazen kantoortje maar 2 glazen ruiten heeft, en twee gewoon oranje muren? Anders klopt dat niet helemaal, omdat je dan langs één kant erdoor ziet en langs de andere kant gewoon oranje muur hebt. :puh: Ik wacht vol verwachting naar andere werken van jou. :Y Het is duidelijk dat je 't kan, dus waarom niet iets groters proberen? :D

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Eens voor een andere stijl gekozen dan normaal, heel klein en ook weer zonder poppetjes

kantoor.png

geheel gemaakt in paint alleen de ramen van dat kleine hokje zijn met photoshop gemaakt

dus ik zou zeggen, geef je mening

Habbo! Nee, maar even serieus. Ik vind een best mooi kantoor. Mooi gebruik van kleuren. En stoer gedaan, dat raam met het bureautje en stoeletje erachter. Lijkt me wel gaaf om wat grotere werken te zien van je. Maar dit ziet er al goed uit :tu:

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Kan je misschien een toturail maken, (of er een link van posten), want mij lijkt het ook wel vet om zoiets te maken.

Stanboy96 :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...