Sprunk Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Hallo, Er was toch een manier op GTA IV sneller te laten draaien. Dan moest je de resolutie op 800x600 zetten in een bestand ofzo, maar het spel ziet er toch uit alsof je op 1280x1024 speelt. Hoe moet dit nou ookalweer precies? Ik kan er opeens niks meer over vinden op dit forum. Groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Je kan ook je instellingen lager zetten. Maar idd. je resolutie helpt ook veel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Ja, maar dat bedoel ik niet. Er was een speciale manier op GTA sneller te draaien. De resolutie staat dan eigenlijk op 800x600 ofzo, maar word geresised naar 1280x1024 of op welke reso je dan ook speelt. Daardoor ging IV aanzienlijk beter werken. Maar ik weet niet meer hoe je dit ook alweer deed. Dus als iemand dat nog weet, wilt diegene het dan even uitleggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 dat is neit meer nodig, nu gewoon reflection detail en shadow detail op low zetten bij die resolutie, dan heb je hetzelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DennisBerry Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) Volgens mij moest dat met een ''command line'' Kijk even op google of je daar alle commands lines kunt vinden voor gta4. Bij mij draaid hij prima Bewerkt: 28 april 2009 door berrygosie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 dat is neit meer nodig, nu gewoon reflection detail en shadow detail op low zetten bij die resolutie, dan heb je hetzelfde. ow, Oké. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubosthebestos Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Heey!, Ik denk dat ik al weet wat jij bedoelt. Kijk eens op deze link http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...3&hl=beuzer Veel succes, Rubosthebestos Ps: Er is een zoekfunctie op dit forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Heey!,Ik denk dat ik al weet wat jij bedoelt. Kijk eens op deze link http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...3&hl=beuzer Veel succes, Rubosthebestos Ps: Er is een zoekfunctie op dit forum Bedankt! En met de zoekfuntie kon ik niks vinden. Bewerkt: 4 mei 2009 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Ik denk dat je hier eens naartoe moet kijken: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=386262 Het is echt heel handig en werkt ook heel goed. Vooral dan als je met de blur werkt. grtz Tom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.