Jump to content

Hoe speel je een gedownloade SAFE GAME van iemand anders


GT-r

Recommended Posts

Je kan op internet safe games downloaden die al 100% voltooid zijn maar ik snap echt niet hoe ik die dan kan spelen of waar ik ze neer moet zetten om ze te kunnen spelen. kan iemand mij hier mee helpen ( als je niet snapt wat ik bedoel dit is bijvoorbeeld zo'n safe game waar in het hele spel al is uitgespeelt als je hem op start )

Download link staat onderaan het bericht.

Markoul_Complete_GTA_SA_Save_Game.zip

Bewerkt: door GT-r
Link to comment
Delen op andere websites

Op de eerste plaats moet je weten of je versie 1 of 2 van GTASA hebt. Je hebt hoogstwaarschijnlijk versie 2. Om er zeker van te zijn kun je in het startscherm van GTASA kijken (waar staat "Start Game, Options en Quit Game".) Als daar onderaan v2.00 staat heb je versie 2, staat er niets, dan heb je versie 1. Als je dan de juiste versie savegame hebt gedownload, moet je hem eerst unzippen. Dit doe je met winrar of winzip of iets dergelijks, maar dat zal geen probleem zijn denk ik. Vervolgens plak je unzipte .b bestandje in Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files. Het nummertje in de bestandsnaam geeft het slot aan waar de savegame staat, maar dat doet er niet zo toe. Je bent klaar, spelen maar!

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op GTAForum.nl GT-r :cya:

De savegames in de download-database van dit forum zijn geplaatst door leden van dit forum. Bij elke download die je daar binnenhaalt zit standaard een tekst-bestand bij, anders wordt deze niet geaccepteerd door de admins. Lees eerst dit tekstbestand en als dat niet mag baten kan je de maker een PB (Persoonlijk Bericht) sturen. Een apart topic hierover was dus niet nodig geweest en daarnaast is dit onderwerp redelijk vaak de revue gepasseerd, gebruik altijd eerst de zoekfunctie voordat je een nieuw topic aanmaakt.

Uiteraard kunnen wij niets garanderen m.b.t. savegames die je elders van het Internet hebt geplukt. Overigens raad ik je zeker aan om het spel eens zelf tot de 100% te brengen. Het spel heeft veel te bieden, je mist een hoop door een kant & klare savegame te downloaden en te laden. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...