paul007 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) Hey iedereen! Ik heb een vraag. Nu ik toch vakantie heb en niks beters te doen heb, wil ik wel weer is mijn muziek ordenen. En vooral dus de bibliotheek van Windows Media Player 11. Ik heb dus al die nummers uit m'n bibliotheek verwijderd... even later start ik Windows Media Player weer op. En hij begint opeens te zoeken naar al m'n muziekbestanden. Dit wil ik juist niet hebben omdat ik ze zelf wil toevoegen en bewerken, één voor één. Ik heb al bij opties gekeken maar ik kwam er niet uit. Weet iemand van jullie hoe ik dit uitzet? Zodat ik op m'n gemak al m'n nummers kan toevoegen. Alvast Bedankt! paul007 Bewerkt: 28 april 2009 door paul007 Reageren
Wickedmen Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 druk F3 en verwijder negeer alles dan zou die het moeten doen Reageren
paul007 Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 druk F3 en verwijder negeer alles dan zou die het moeten doen Wat bedoel je met 'negeer alles'? Ik weet namelijk niet wat ik moet doen, ik krijg dit venstertje: Alvast bedeankt! paul007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.