Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Begel's skins

Smileyguy

Biljetman

Bekijk nog wat foto's van Smileyguy en Biljetman of Download beide mods in een pakket.

Smileyguy Devil

De politie laat zijn ware gezicht zien...

2n7r0ub.jpg

What's new:

-Verbeterde texture voor Smiley's body.

-Duivelhoorntjes, duh :7

Update:

2poxipt.jpg

Download nog niet beschikbaar.

Bewerkt: door Beagle
  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Beagle

18

• linux-or-unix

5

• TalkingPear

4

• S-te-Fan

3

Geplaatst:

Er is een Puma-na-aper in ons midden. :7

De skins zien er leuk uit, vooral de smileyguy. Als je nog een skin gaat maken, maak er dan een met een lichaam en niet met zwevende handen en voeten. :puh:

Grtz RD :cya:

Omg, Puma na-aper :duh:.

Great work beagletje. tje ja, TJE!

Bewerkt: door stefaneke

Ja, Puma heeft me geïnspireerd om te gaan skinnen, maar maakt dit meteen een na-aper? Iedereen kon toch skins gaan maken, tja, dat ik er nou ook een topic over maak... Vind het wel zo leuk om wat feedback te krijgen, maar als iedereen zo gaat reageren hoeft het van mij al niet meer.

@Hieronder: Thanx man :tu: Misschien kan ik een gratis model vinden, en het proberen :7 Ik heb net een Raving Rabbid van Stefaneke gekregen :puh: Die is veel kleiner, dus het flipt een beetje ziet er wel raar uit :puh:

Geplaatst:

komop, laat je niet zo kennen, je moet gewoon denken dat ze jaloers zijn :puh: jij doet het tenminste! ik vind ze zeer grappig :D nu moet je nog een transformer maken :D z'n lopende auto, dat lijkt me zo geniaal :D

Geplaatst:

Wat is dat een grappige kleur XD Hij is aan sommige kanten wel iets te puntig :Y

Dat zou ik nog even bijwerken want het ziet er slordig uit...

Geplaatst:

Dat zijn precies de bugs die ik nu probeer op te lossen :Y Sommige vertices zitten aan verkeerde bones en dan krijg je zo'n uitgetrokken effect :D

Geplaatst:

Dit lijkt misschien spam maar ik zou nu wel eens willen weten hoe je dat nu precies doet. Ik heb al talloze tutorials gevolg en steeds mislukt het :)

By the way, mooi werk.

Tom

Dit lijkt misschien spam maar ik zou nu wel eens willen weten hoe je dat nu precies doet. Ik heb al talloze tutorials gevolg en steeds mislukt het :)

By the way, mooi werk.

Tom

Bedankt :) Ik zal kijken of ik wat kan doen om je te helpen :)

@Hierboven: Dank je :)

Geplaatst:

Bedankt :) Het klopt wel dat het veel op Puma's lijkt, vooral door de losse handjes enzo. Maar dit is meer omdat het makkelijker is om losse dingen te riggen :7

Geplaatst:

Ben ik nog aan het werken, maar het model is iets anders gemaakt dan het skelet :7 En hij is een beetje klein dus ik moet kijken wat ik er van kan maken :puh: Ik post zo nog wat (morgen).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...