Beagle Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) Begel's skins Smileyguy Biljetman Bekijk nog wat foto's van Smileyguy en Biljetman of Download beide mods in een pakket. Smileyguy Devil De politie laat zijn ware gezicht zien... What's new: -Verbeterde texture voor Smiley's body. -Duivelhoorntjes, duh Update: Download nog niet beschikbaar. Bewerkt: 29 juni 2009 door Beagle Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Er is een Puma-na-aper in ons midden. De skins zien er leuk uit, vooral de smileyguy. Als je nog een skin gaat maken, maak er dan een met een lichaam en niet met zwevende handen en voeten. Grtz RD Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) Omg, Puma na-aper . Great work beagletje. tje ja, TJE! Bewerkt: 28 april 2009 door stefaneke Reageren
Beagle Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) Ja, Puma heeft me geïnspireerd om te gaan skinnen, maar maakt dit meteen een na-aper? Iedereen kon toch skins gaan maken, tja, dat ik er nou ook een topic over maak... Vind het wel zo leuk om wat feedback te krijgen, maar als iedereen zo gaat reageren hoeft het van mij al niet meer. @Hieronder: Thanx man Misschien kan ik een gratis model vinden, en het proberen Ik heb net een Raving Rabbid van Stefaneke gekregen Die is veel kleiner, dus het flipt een beetje ziet er wel raar uit Bewerkt: 28 april 2009 door Beagle Reageren
joopykoopy Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 komop, laat je niet zo kennen, je moet gewoon denken dat ze jaloers zijn jij doet het tenminste! ik vind ze zeer grappig nu moet je nog een transformer maken z'n lopende auto, dat lijkt me zo geniaal Reageren
Beagle Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) Ik zat net een beetje te zoeken naar een transformer toen ik een ander model tegen kwam Ik heb hem gerigd, de benen en armen zitten op zich wel goed gerigt alleen zijn er nog een flink aantal vertices verkeerd http://www.3dtotal.com//ffa/meshes_v2/alie.../model_main.htm Dat was hem, ik kon het gratis downloaden. Bewerkt: 28 april 2009 door Beagle Reageren
TalkingPear Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Wat is dat een grappige kleur XD Hij is aan sommige kanten wel iets te puntig Dat zou ik nog even bijwerken want het ziet er slordig uit... Reageren
Beagle Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Dat zijn precies de bugs die ik nu probeer op te lossen Sommige vertices zitten aan verkeerde bones en dan krijg je zo'n uitgetrokken effect Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Dit lijkt misschien spam maar ik zou nu wel eens willen weten hoe je dat nu precies doet. Ik heb al talloze tutorials gevolg en steeds mislukt het By the way, mooi werk. Tom Reageren
joopykoopy Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 het ziet er idd grappig uit Reageren
Beagle Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) Dit lijkt misschien spam maar ik zou nu wel eens willen weten hoe je dat nu precies doet. Ik heb al talloze tutorials gevolg en steeds mislukt het By the way, mooi werk. Tom Bedankt Ik zal kijken of ik wat kan doen om je te helpen @Hierboven: Dank je Bewerkt: 28 april 2009 door Beagle Reageren
Timske Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Het idee van de eerste lijkt wel veel op die van Puma ja maar de rest is gewoon zo leuk! KUTGW Reageren
Beagle Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Bedankt Het klopt wel dat het veel op Puma's lijkt, vooral door de losse handjes enzo. Maar dit is meer omdat het makkelijker is om losse dingen te riggen Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Waar blijft m'n rabbid die ik je heb gestuurd? . Reageren
Beagle Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Ben ik nog aan het werken, maar het model is iets anders gemaakt dan het skelet En hij is een beetje klein dus ik moet kijken wat ik er van kan maken Ik post zo nog wat (morgen). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.