Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Leuk, maar ik hoop niet dat er nu twintig topics komen waar iedereen rare skins gaat maken, want dat is toch wel een beetje mijn ding.. Ik bedoel, dat ben ik: rare mods. Dat jij dat doet, oké, maar please, houd het daar dan ook bij en gaat nu niet iedereen dit doen..

Ontopic wou ik even zeggen dat het vervormen van het skelet geen zin heeft, omdat het ingame toch weer wordt aangepast aan de animatie die wordt uitgevoerd en het skelet daarbij weer zijn originele vorm aanneemt. Je zult dus nieuwe animaties moeten maken als je een andere skeletvorm wilt gebruiken. Hoe dat moet ga ik even niet op in. Ik weet hoe het moet, maar heb het nog niet geprobeerd.

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Beagle

18

• linux-or-unix

5

• TalkingPear

4

• S-te-Fan

3

Geplaatst:

Wie had het over het vervormen van het skelet? :7 Ik moet het model beetje aanpassen.

Ik snap dat je het vervelend vind dat misschien meer mensen rare mods maken, omdat het 'jou stijl' is. Maar ik vind het ook wel jammer dat andere dan ook geen rare en domme mods meer kunnen showen, omdat het dan 'gejat is van Puma'. Dat vind ik opzich wel jammer, maar natuurlijk niet jou schuld. Dus ik zal mods die niet echt zin hebben voor mezelf houden.

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik vind dit vrij oneerlijk.

Jullie zitten eigenlijk nu allemaal te zeggen:

"Puma maakt deze mods hij is de beste en niemand maar dan ook echt NIEMAND mag deze mods meer maken! "

Ik vind dit vrij oneerlijk.

A. Je mag zelf maken wat je wilt, als je maar niet ript.

B. Beagle die maakt toch andere dingen dan Puma?

C. Jullie moeten allemaal niet zo zeuren en laat beagle lekker zijn werk doen!

Beagle ik wil jou ook nog eventjes iets zeggen:

Ik ben trots op dat je dit doet! en ik vind het super mooi!

Ga er niet met de pet naar gooien maar blijf gewoon models posten!

Mvg,

CH

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind ook dat beagle mag doen wat ie wil anders kan iedereen zeggen:' Ik heb een te bol hoofd dus niemand mag ook een bol hoofd hebben' :puh:

Bewerkt: door redfire18
Geplaatst:

Ik weet zeker als niemand iets over puma na-aper had gezegt ofzo, puma er ook niks over zou zeggen.. dus ik vind het maar een beetje flauw dit ;)

OT: Ik vind ze wel grappig :puh:

Ik kijk uit naar de release :tu:

Geplaatst:
Ik weet zeker als niemand iets over puma na-aper had gezegt ofzo, puma er ook niks over zou zeggen.. dus ik vind het maar een beetje flauw dit ;)

OT: Ik vind ze wel grappig :puh:

Ik zeg dit toch niet tegen Puma maar tegen degene die erover begonnen :7

Daar ben ik het wel met jullie eens.

Ik vind ze wel grappig :puh:

thanx :)

Riggen van een soldaat uit C&C Renegade:

foto.jpg

Ja, nu vrij buggy :7 Maar daar werk ik nog aan :Y Hiervoor was die arm niet zo lelijk (links). Ik moest het model vervormen; de armen stonden recht ipv gebogen :-( Revolution-Designer heeft het model uit C&C Renegade geconverteerd, hij is voor Tiberium Returns :Y

Weet iemand trouwens welke sleutels in het register ik moet aanpassen zodat de installer van GTA niet weet dat ik SA al geïnstalleerd heb? Kan het niet vinden :N

Bewerkt: door Beagle

Ik zou dat niet weten maar hij ziet er erg vet uit!

vooral het hoofd vind ik wel cool. En ja de arm is een beetje vreemd maar dat is niet zo erg :)

Bewerkt: door redfire18
Geplaatst:
Daar ben ik het wel met jullie eens.
Ik vind ze wel grappig :puh:

thanx :)

Riggen van een soldaat uit C&C Renegade:

*screen*

Ja, nu vrij buggy :7 Maar daar werk ik nog aan :Y Hiervoor was die arm niet zo lelijk (links). Ik moest het model vervormen; de armen stonden recht ipv gebogen :-( Revolution-Designer heeft het model uit C&C Renegade geconverteerd, hij is voor Tiberium Returns :Y

Ik vind die wel vet. Ondanks dat ik Renegade de allerslechtste C&C vond en dat het matige shooter is.

Weet iemand trouwens welke sleutels in het register ik moet aanpassen zodat de installer van GTA niet weet dat ik SA al geïnstalleerd heb? Kan het niet vinden :N

Waarom zo moeilijk? Kopieer je hele SA map en zet die ergens ander neer. :7 Zo heb je er een als back-up.

Ik vind die wel vet. Ondanks dat ik Renegade de allerslechtste C&C vond en dat het matige shooter is.

Bedankt :tu: Ik heb C&C Renegade nog geen eens gespeeld :7

Waarom zo moeilijk? Kopieer je hele SA map en zet die ergens ander neer. :7 Zo heb je er een als back-up.

Ik doe zo moeilijk omdat ik een andere reden ervoor heb :7 Ik wil namelijk de versie zonder geluid :Y

@Hieronder: http://www.freewebs.com/creative_madman/ri...estrianrig.html Probeer die eens ;)

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Awesome skin, de NOD Officer. :puh: Jaja, ik heb ook Renegade gespeeld hoor. Ik vind hem er erg vet uitzien, vooral het hoofd. Alleen jammer van dat arm, maar hopelijk kan je dat fixen. :)

BTW zou je hier een tutorial over willen maken, want dit zou ik graag willen doen.

Hernoem je "Gta San Andreas"-map die in de "Rockstar Games"-map staat naar bijv. "Gta San Andreas 1" en deïnstalleer Gta San Andreas. De deïnstaller zoekt nu een map die "Gta San Andreas" heet, maar omdat 'ie die niet kan vinden delete 'ie 'm ook niet. Daarna installeer je SA opnieuw en voilà: twee SA's.

Even wat rechtzetten:

Lees posts goed door voordat je rare dingen begint te zeggen:

Leuk, maar ik hoop niet dat er nu twintig topics komen waar iedereen rare skins gaat maken, want dat is toch wel een beetje mijn ding.. Ik bedoel, dat ben ik: rare mods. Dat jij dat doet, oké, maar please, houd het daar dan ook bij en gaat nu niet iedereen dit doen.

Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat ik als individu binnen de modding community bekend sta om m'n vage mods, en m'n mods daardoor ook origineel en verassend zijn. Mijn soort mods is mijn handelsmerk. Kijk, als een paar mensen dat ook doen maakt dat mij weinig uit, alleen zou ik het jammer vinden als iedereen dat ging doen: dan ben de formule die mijn mods van de andere onderscheidt kwijt.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Vet stoer dat smiley mannetje Beagle. :tu: Ga je ze ook nog releasen of heb ik de download over het hoofd gezien? :tu:

En ik snap Puma wel, maar het moet niet zo zijn dat hij er alleenrecht op heeft. Misschien voor Puma een uitdaging om anderen te overtreffen?

Geplaatst:
Vet stoer dat smiley mannetje Beagle. :tu: Ga je ze ook nog releasen of heb ik de download over het hoofd gezien? :tu:

En ik snap Puma wel, maar het moet niet zo zijn dat hij er alleenrecht op heeft. Misschien voor Puma een uitdaging om anderen te overtreffen?

Overtreffen waarin :puh:?

Geplaatst:

Overtreffen waarin :puh:?

Gekkigheid? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...