Timske Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Daar ben ik het wel met jullie eens.Ik vind ze wel grappig Ik kijk uit naar de release thanx Riggen van een soldaat uit C&C Renegade: Ja, nu vrij buggy Maar daar werk ik nog aan Hiervoor was die arm niet zo lelijk (links). Ik moest het model vervormen; de armen stonden recht ipv gebogen Revolution-Designer heeft het model uit C&C Renegade geconverteerd, hij is voor Tiberium Returns Weet iemand trouwens welke sleutels in het register ik moet aanpassen zodat de installer van GTA niet weet dat ik SA al geïnstalleerd heb? Kan het niet vinden Dat popetje probeerde RD volgens mij eerst ook ingame te krijgen. Hem lukte het niet en jouw wel Reageren
Beagle Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Hernoem je "Gta San Andreas"-map die in de "Rockstar Games"-map staat naar bijv. "Gta San Andreas 1" en deïnstalleer Gta San Andreas. De deïnstaller zoekt nu een map die "Gta San Andreas" heet, maar omdat 'ie die niet kan vinden delete 'ie 'm ook niet. Daarna installeer je SA opnieuw en voilà: twee SA's.Even wat rechtzetten: Lees posts goed door voordat je rare dingen begint te zeggen: Leuk, maar ik hoop niet dat er nu twintig topics komen waar iedereen rare skins gaat maken, want dat is toch wel een beetje mijn ding.. Ik bedoel, dat ben ik: rare mods. Dat jij dat doet, oké, maar please, houd het daar dan ook bij en gaat nu niet iedereen dit doen. Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat ik als individu binnen de modding community bekend sta om m'n vage mods, en m'n mods daardoor ook origineel en verassend zijn. Mijn soort mods is mijn handelsmerk. Kijk, als een paar mensen dat ook doen maakt dat mij weinig uit, alleen zou ik het jammer vinden als iedereen dat ging doen: dan ben de formule die mijn mods van de andere onderscheidt kwijt. Nee, dat is helemaal waar. Het is ook jou handelsmerk, en dat valt ook te merken; als jij een mod uitbrengt zie je vaak de reacties zoals "Typisch Puma" (wat ik overigens ook zelf plaats ). Het is ook jou handelsmerk, je komt altijd met gekkigheid. Ik snap ook wel dat het natuurlijk vervelend is als iedereen met weirdo's aankomt zetten, omdat vooral jij die maakt. Alleen is het jammer van een aantal leden, dat die dan als iemand anders ook eens wat geks maakt plaatsen: "Puma na-aper". Net alsof jij het allemaal ontdekt en bedacht hebt. Maar ik vind wel dat iedereen het recht heeft om z'n eigen gangetje te gaan, en zijn eigen ding te creëren. Natuurlijk is, als ik bijvoorbeeld óók een doos met handjes zou maken natuurlijk wel echt rippen. Maar ik geef jou trouwens niet echt de schuld van iets want ik begrijp je wel volledig Vet stoer dat smiley mannetje Beagle. Ga je ze ook nog releasen of heb ik de download over het hoofd gezien? En ik snap Puma wel, maar het moet niet zo zijn dat hij er alleenrecht op heeft. Misschien voor Puma een uitdaging om anderen te overtreffen? Thanx Ja ik probeer m'n skins te prelighten, maar God laat het zonnetje niet zo makkelijk op nieuwe models in San Andreas schijnen... Vet stoer dat smiley mannetje Beagle. Ga je ze ook nog releasen of heb ik de download over het hoofd gezien? En ik snap Puma wel, maar het moet niet zo zijn dat hij er alleenrecht op heeft. Misschien voor Puma een uitdaging om anderen te overtreffen? Overtreffen waarin ? Gekkigheid? Laten nou maar eerst wachten op mensen die op gelijk niveau van Puma zitten Reageren
JeGe Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Ik weet zeker als niemand iets over puma na-aper had gezegt ofzo, puma er ook niks over zou zeggen.. dus ik vind het maar een beetje flauw dit OT: Ik vind ze wel grappig Ik kijk uit naar de release Ik zeg dit toch niet tegen Puma maar tegen degene die erover begonnen Ik had het ook niet tegen jou Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Ik zat net een beetje te zoeken naar een transformer toen ik een ander model tegen kwam Ik heb hem gerigd, de benen en armen zitten op zich wel goed gerigt alleen zijn er nog een flink aantal vertices verkeerd [plaatjes] http://www.3dtotal.com//ffa/meshes_v2/alie.../model_main.htm Dat was hem, ik kon het gratis downloaden. Hoe kan ik die installeren? En waar? Want als ik hem download krijg ik een bestand genaamd guyver.max en guyver.jpg(foto) Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Omg, konijnuhfreak, stop er een Dismounted Feudal Knight uit M2TW in . Reageren
Beagle Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Hoe kan ik die installeren? En waar? Want als ik hem download krijg ik een bestand genaamd guyver.max en guyver.jpg(foto) Kan (nog) niet, die is nog niet helemaal af. @Stefaneke: Kan jij die dan even sturen want ik hem m'n Medieval 2 Total war ingeruild voor Empire, 100TB mannetje Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 (bewerkt) Hallo Beagle en andere forumleden, HEEL ERG MOOI GEDAAN BEAGLE!!!! :tu: :tu: Die mods zijn echt supercool, ik vind vooral die smileyguy cool! :tu: :tu: \ Ik heb die smileyguy ook als achtergrond op m'n computer! Ikzelf heb geen San Andreas, en ik weet ook niet hoe je moet modden (komt allebei nog wel een keer ) maar ik denk dat het best wel moeilijk is om zo'n mod te maken. Ik had nog 1 vraag. Kan je misschien een filmpje plaatsen waarbij je met die smileyguy en bankbiljet rondrijd enzo? Hopelijk wel! :Y (en anders maakt het niet zo veel uit ) KUTGW!!!! Bewerkt: 31 mei 2009 door GTA_153 Reageren
Beagle Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 (bewerkt) Dank je Ik ben een filmpje aan het maken, momento. Slechte kwaliteit, weet ik Volgende over Biljetman zal hogere kwaliteit zijn. @Hieronder: Ik vind hem zo eigenlijk wel leuk Bewerkt: 31 mei 2009 door Beagle Reageren
MFCL Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Dank je Ik ben een filmpje aan het maken, momento.Slechte kwaliteit, weet ik Volgende over Biljetman zal hogere kwaliteit zijn. Je moet eigenlijk het hoofd naar beneden doen waar zijn buik zit en hem vastmaken aan die bone omdat hij zo te lang is en dat staat niet zo grappig Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 (bewerkt) Hallo Beagle en andere forumleden, Dat filmpje ziet er erg grappig en mooi uit, Beagle!!! Ik kan niet wachten op die van Biljetman!!!! :tu: En die politie is ook keigaaf!! Smileywars! KUTGW!!! Bewerkt: 2 juni 2009 door GTA_153 Reageren
Basssss Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Lol, iedereen is Smiley Guy. Maar wat is die rare creatie die in Grove Street stond? Reageren
Exoit Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Lol, iedereen is Smiley Guy. Maar wat is die rare creatie die in Grove Street stond? Dat is een doorgeknapte water pijp ofzo die hij in het show your models topic liet zien Reageren
Beagle Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Klopt: Ik heb hier het filmpje van Obama dollar briefje: Alleen de kwaliteit is echt heel slecht. Waarschijnlijk omdat het filmpje te groot was, of slechte indeling voor Youtube. Ik hoop dat je er nog wat op ziet. Dit is al wat beter Bewerkt: 7 juni 2009 door Beagle Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Leuk dat je die sterf animatie ook in-game gezet hebt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.