Shockwaveplayer Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Ik zou graag willen weten als je een usb stuurwiel kan gebruiken in gta IV en zo ja gaan ze allemaal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Simpel en Kort, Nee dit kan niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Je kan wel een xbox 360 of joystick controller instellen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Het kan dus wel degelijk, alleen werken er maar een beperkt aantal: De volgende racesturen worden standaard ondersteund met de tweede patch, echter moeten de knoppen worden ingesteld met de bijgeleverde software van de fabrikant van de controller (bron: Rockstar): Logitech G25 Racing Wheel Logitech Wingman Formula GP Wheel Logitech MOMO Racing MOMO Force Driving Force Pro Driving Force Formula Force Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shockwaveplayer Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Kan dit ook op de ps3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 (bewerkt) wel spijtig dat dit niet kan edit: OMG mijn stuurwiel staat er tussen Bewerkt: 29 april 2009 door SNIPER44 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 Kan dit ook op de ps3 Nee, alleen op de PC (misschien ook wel 360, maar volgens mij niet) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 Oh, sorry. Dan heb ik me toch vergist Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 Oh, sorry. Dan heb ik me toch vergist Je had het niet fout virend van me heeft het ook GTA-top Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Mijn inbreng in het welles-nietus topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=91815 Zolang je controllertje/stuurtje goed in windows zelf werkt, krijg je hem daarmee ook aan de praat in GTA. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Je kan ook de ps3 (als je die hebt) contoller op de bewigings stand zetten dan kun je sturen zoals bijv de wii. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Bij die patch krijg je ondersteunende controllers. Maar PS3 hoort daar toch niet bij? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 Je kan wel een xbox 360 of joystick controller instellen. Ps3 Controler gaat BTW ook! =) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Ik zou graag willen weten als je een usb stuurwiel kan gebruiken in gta IV en zo ja gaan ze allemaalVolg m'n tut bij GTA IV: Technische Problemen en stel je vragen naderhand in dat topic.>>> Door Hanneswasco: Inderdaad. Topic verplaatst naar Technische Problemen + slotje.<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts