NFSGTA Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Wie kan mij helpen met "the master and the molotov"? En hoe moet ik hem up-loaden,(de savegame)? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Wie kan mij helpen met "the master and the molotov"?En hoe moet ik hem up-loaden,(de savegame)? Neem eens een kijkje hier, staat alles duidelijk uitgelegd =) >Klik< Voor up te loaden moet je hem in een winrar mapje zetten en daarna uploaden op een uploadsite zoals rapidshare, megashare,... Als je hem upgeload heb kan ik hem wel doen voor je. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NFSGTA Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Het is me net gelukt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NFSGTA Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Wat doen jullie moeilijk? Je kan de savegame gewoon in: C:/Gebruikers/GEBRUIKERNAAM/Documenten/Rockstar games/GTA IV/savegames zetten? Heb het net uitgetest. Werkt! Ow, trouwens, ik ben toen niet ingelogd in RGSC! Maar zou iemand die missie willen doen? PC gecrashed, en nu missie NIET gehaald. En nu lukt 'ie niet meer! SGTA400.rar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 (bewerkt) Wat doen jullie moeilijk? Je kan de savegame gewoon in:C:/Gebruikers/GEBRUIKERNAAM/Documenten/Rockstar games/GTA IV/savegames zetten? Heb het net uitgetest. Werkt! Ow, trouwens, ik ben toen niet ingelogd in RGSC! Maar zou iemand die missie willen doen? PC gecrashed, en nu missie NIET gehaald. En nu lukt 'ie niet meer! Nuja, ik weet niet of hij hier zal werken dan maar ik zal proberen Over een uurtje kan ik hem proberen voor je, ik zit nu op m'n laptop =( EDIT: Werkt niet.. Probeer eens om het met het programma'tje van Flitskikker te doen. Bewerkt: 29 april 2009 door megamaggot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NFSGTA Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Kan je me de ingepakte versie van de wrapper software sturen? De link is dood! Kan het wel met versie: 1.0.3.0? Bewerkt: 4 mei 2009 door NFSGTA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NFSGTA Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 De link in het bovenstaande topic van de savegamewrapper werkt niet meer. Wie-o-Wie kan mij die wrapper ingepakt opsturen? Of als bijlage in een reactie? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 De link in het bovenstaande topic van de savegamewrapper werkt niet meer. Wie-o-Wie kan mij die wrapper ingepakt opsturen? Of als bijlage in een reactie? Deze gebruik ik. http://rapidshare.de/files/47038348/wrapper.rar.html Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NFSGTA Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 HET IS ME GELUKT! ER MAG EEN OP DIT TOPIC!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts