Jump to content

Brad Delson

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind deze signature heel goed gelukt :)

De render is prima ingeblend niet te veel en niet te weinig. De stukjes scanlines vind ik wel gaaf staan, het is niet zo overheersend maar het zorgt wel voor een extra toevoeging aan de achtergrond. Ook de kleurencombinatie is niet te min. Er zit genoeg variatie in en dan ook zo dat het niet lelijk of storend staat. Alleen zoals michelIII al zei is de splatters op zijn hoofd niet zo mooi. Ik zou persoonlijk die splatters helemaal weg laten. De goude lijn vind ik wel wat hebben in deze signature, heb je dat trouwens met de pen tool gemaakt of met een brush gemaakt?

Geplaatst:
Die splatters die op zijn hooft zitten moet je weggummen ;)

Kun je niet wat uitgebreider raten, want hier heb ik bijna niks aan.

Ik vind deze signature heel goed gelukt :)

De render is prima ingeblend niet te veel en niet te weinig. De stukjes scanlines vind ik wel gaaf staan, het is niet zo overheersend maar het zorgt wel voor een extra toevoeging aan de achtergrond. Ook de kleurencombinatie is niet te min. Er zit genoeg variatie in en dan ook zo dat het niet lelijk of storend staat. Alleen zoals michelIII al zei is de splatters op zijn hoofd niet zo mooi. Ik zou persoonlijk die splatters helemaal weg laten. De goude lijn vind ik wel wat hebben in deze signature, heb je dat trouwens met de pen tool gemaakt of met een brush gemaakt?

Bedankt voor je rate, ik heb het met de pen tool gemaakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...