fakeOG Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 hoe moet ik mods BV: car of weapon mods instaleren op mijn PC voor gta VICE CITY. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Waarschijnlijk zit bij het download bestandje ook een ReadMe file. Open die en daar staat waarschijnlijk hoe je de modificatie moet installeren en welke je programma's daarvoor moet gaan gebruiken. Veel succes! Reageren
fakeOG Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Waarschijnlijk zit bij het download bestandje ook een ReadMe file. Open die en daar staat waarschijnlijk hoe je de modificatie moet installeren en welke je programma's daarvoor moet gaan gebruiken.Veel succes! thx Reageren
fakeOG Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Waarschijnlijk zit bij het download bestandje ook een ReadMe file. Open die en daar staat waarschijnlijk hoe je de modificatie moet installeren en welke je programma's daarvoor moet gaan gebruiken.Veel succes! er is nog 1 ding waar kan ik IMGTool downloaden?? om in de file gta3 te koemn??? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Wat je allemaal niet met google kan vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.