fakeOG Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 nu heb ik weer een probleem ik moet nu in het gta3 bestand komen en daar moet ik een aantal bestanden hernamen maar als ik dat doe krijg ik dit in beeld : file access denied. wat moet ik nu doen....................??????? >>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar modding hulp.<<< Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Lees deze tutorial eens: klik. Misschien heb je er wat aan. Reageren
K.O. Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Wat voor besturingssysteem gebruik je? En welke versie van IMG Tool gebruik je? Mijn eerste ingeving is dat je vergeten bent het bestand van 'alleen-lezen' af te halen. In de tutorial waar Jesperkaj je naar verwijst zie je hoe je dit kunt doen, op Windows XP. Een andere mogelijkheid is dat je Windows Vista gebruikt en dat je account geen administratorrechten heeft. In dat geval moet je eens proberen om het op een adminaccount te proberen en om met de rechtermuisknop op IMGTool.exe te klikken en dan te kiezen voor 'Run as Administrator' of iets in die trant. Overigens kun je misschien beter kijken in de Modding Hulp sectie voor dit soort dingen. Reageren
fakeOG Geplaatst: 1 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Wat voor besturingssysteem gebruik je? En welke versie van IMG Tool gebruik je?Mijn eerste ingeving is dat je vergeten bent het bestand van 'alleen-lezen' af te halen. In de tutorial waar Jesperkaj je naar verwijst zie je hoe je dit kunt doen, op Windows XP. Een andere mogelijkheid is dat je Windows Vista gebruikt en dat je account geen administratorrechten heeft. In dat geval moet je eens proberen om het op een adminaccount te proberen en om met de rechtermuisknop op IMGTool.exe te klikken en dan te kiezen voor 'Run as Administrator' of iets in die trant. Overigens kun je misschien beter kijken in de Modding Hulp sectie voor dit soort dingen. versie 2 windows XP Reageren
K.O. Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 En heb je al gekeken of het bestand nog op 'Alleen-lezen' staat dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.