Jump to content

cheats


stibie

Recommended Posts

Nee, alle cheats staan op WikiGTA, en een geld cheat staat er niet tussen :N

spijtig want ik wil de achievement 'half million' halen

Als je de storyline nog niet hebt uitgespeeld, dan zou ik dat eerst doen. Je komt dan met gemak aan een half miljoen :Y

Als je de storyline al wel hebt uitgespeeld, dan snap ik niet hoe je geen half miljoen hebt :puh:. Dan zou ik Turismo's verkopen aan Stevie (brengt superveel op :tu: )

Trouwens, moest een geld cheat bestaan, dan zou het die achievement zeker blokkeren, anders is er niets aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, alle cheats staan op WikiGTA, en een geld cheat staat er niet tussen :N

spijtig want ik wil de achievement 'half million' halen

Trouwens, moest een geld cheat bestaan, dan zou het die achievement zeker blokkeren, anders is er niets aan.

Wou ik ook zeggen

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, alle cheats staan op WikiGTA, en een geld cheat staat er niet tussen :N

spijtig want ik wil de achievement 'half million' halen

Missie´s Missie´s missie´s en dan komt het vanzelf ;) op het laatste van de storyline krijg je ook nog 250.000 ik had hem er al voor xD je raakt hem niet kwijt :duh: [/font]

GTA-top

Link to comment
Delen op andere websites

Trainers zijn nog erger dan cheats. Bij GTA 3 heb je dat ook bots je tegen een auto weer $100 erbij, -.-

Wie is hier nou lui dan :clown:

Ik doe altijd met een cheat, Turismo spawnen. En dat 5 meter voor de deur. Zodat je erin kan rijden zonder kleerscheuren.
Link to comment
Delen op andere websites

Een half miljoen kan je heel gemakkelijk halen. Je moet alleen wel zelf de storyline uit gaan spelen. Daarnaast kan je nog auto's naar Stevie's garage brengen waardoor je ook nog geld krijgt. Probeer zo min mogelijk busted of wasted te raken, want dit kost je ook geld.

@Nick: Het is natuurlijk aan de persoon zelf of hij/zij cheats of trainers gebruikt. Sommigen vinden dat leuk, anderen niet. Het spel hoeft niet gelijk saai te zijn als je cheats of trainers gebruikt hoor. Misschien is het wel veel leuker. Je weet maar nooit ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Trainers zijn nog erger dan cheats. Bij GTA 3 heb je dat ook bots je tegen een auto weer $100 erbij, -.-

Wie is hier nou lui dan :clown:

Ik doe altijd met een cheat, Turismo spawnen. En dat 5 meter voor de deur. Zodat je erin kan rijden zonder kleerscheuren.

Ik weet het. Maar ik gebruik geen trainers.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

haha heb je dan niet genoeg aan het geld dat je verdiend bij missie's?

je kan toch bijna niets met dat geld:S

greatz berj

>>> Door Hanneswasco: En waarom bump jij dit topic? Gelieve in het vervolg naar de datum van de laatste geplaatste post te kijken, vooraleer je zelf post.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...