Limbolander Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 alternate is vrij duur idd, azerty is in het algemeen ook een betrouwbare winkel, misschien kun je nog kijken of je niet zon grote hardware winkel toevallig in de buurt hebt ofzo, scheelt je weer wat kosten Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Azerty is inderdaad veel goedkoper. Alleen vind ik alternate nét wat overzichtelijker. Maar als ik ga upgraden ga ik ook naar azerty. Dat scheel gewoon bijna 50 euro soms met een complete PC Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ik ben al zo'n beetje klant van Azerty vanaf het werd opgericht. Het is opgericht door medewerkers van Salland Automatisering die zich van het bedrijf hadden afgesplitst. Nooit problemen mee gehad, en naar mijn mening is de website veel overzichtelijker dan die van Alternate Reageren
Limbolander Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 alternate is gebruiksvriendelijker imo, maargoed als je beetje de indeling van artikelen snapt van waar alles ongeveer zal staan is azerty ook goed te doen. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Misschien handig als je er een harddrive en DVD drive instopt? of heb je die nog thuisliggen?? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) Over bumpen gesproken >>> Door Thundercover: ... niks mis mee hier. <<< Ik neem aan dat hij dat al heeft, anders had hij het vast wel vermeld Bewerkt: 24 mei 2009 door Thundercover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.