Jump to content

Converteerprogramma films


Kloep

Recommended Posts

Eerlijk gezegd heb ik geen idee of dit legaal of illegaal is. :puh:

Ik heb namelijk een film op mijn PC gezet vanuit een DVD. Deze wil ik graag bekijkbaar maken op mijn IPod. Met andere woorden, ik wil er een MP4-file van maken. Alleen nu snap ik niet helemaal welk bestandstype ik heb. Het volgende staat bij de eigenschappen: DVD Movie.

Ik zoek dus eigenlijk een converteerprogramma die DVD Movie kan converteren naar MP4. Iemand die me verder kan helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Met youtube downloader kan je films converteren naar onder andere MP4, maar ook .mov (wat zoveel is als quicktime video, dus voor apple, en dus ook iPod). Je kan gewoon de film selecteren en converteren naar het gewenste bestand. Je kan ook de kwaliteit selecteren, zodat het niet te groot is en je iPod niet direct vol zit fzo. :)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Om hier nog maar even op terug te komen. Ik heb nu een aantal dingen geconverteerd, maar de kwaliteit is echt om te huilen. Is er een mogelijkheid om betere kwaliteit te krijgen? Of is dit altijd bij MP4 formaat?

Of kan ik anders een andere beter (en waarschijnlijk dan ook groter, maar dat maakt niet uit) formaat op mijn IPod Touch afspelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Heej Kloep,

Misschien kun je dit programma eens proberen

Anders zoek bij Google eens voor free dvd ripper of dergelijks.

Hopelijk heb je er iets aan.

P.S. het is niet illigaal omdat je orgineel de dvd hebt gekocht en je gebruikt het alleen voor thuisgebruik.

Groetjes, Mark

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...