Tommyfrogy Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 ik ben dus die asiloader gedownload en geïnstalleerd, maar nu start heel gta niet meer op =O. geen error of zo niks, alleen "gta werkt niet meer..." ik heb dus (denk ik =O) 1.0.3, en vista. maar nu komt het kutste; als ik die asi loader weg haal, doet ie hetzelfde.. any help? =D gewoon deinstaleren maar he?, maar dan kan ik geen mods doen ='( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Als je GTA IV 103 hebt, moet je ook ASI loader 103 hebben. Je kan nu beter IV even helemaal herinstalleren, zodat hij weer helemaal fresh is. En dan even goed zoeken naar een 103 ASI loader. Ik beveel die van Alexander Blade aan. (google ff via goole ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 nou, ik beveel zelf liever xliveless aan. kopieer ok je spel, gebruik 1 map voor clean, dus online, de ander om te modden. xliveless heeft geloof ik ook ene dll en .net loader en is dus velzeidiger dan alexanderblades, ook worden voor xliveless meer plugins gemaakt, asi's worden speciaal voor xliveless gemaakt. die van alexander is meer zijn troetelkindje, hij is de enigste die er plugins voor maakt, de rest gaan allemaal voor andere asi loaders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommyfrogy Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 het hele spel kopiëren =O, gaat hij dan niet zeiken met die serails en dat soort dingen? dat spel heeft meer beveiligingen dan een bank T_T. maar ik heb de goede versie van die asiloader. maar blijft dus gewoon niet werken, ik probeer die ander wel ff. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 de map kopieren maakt nix uit, zolang je hem met een cd speelt en geregistreerd is is er gene rpobleem, als die serial nou vaak gebruikt word en in het buitenland kan hij zomaar geblokkeerd worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 (bewerkt) Verwijder al je mods en probeer het dan nog eens, Of download de 1.0.2 nog een keer en doe er de Filecheckfix bij Bewerkt: 29 april 2009 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 nou, ik beveel zelf liever xliveless aan.kopieer ok je spel, gebruik 1 map voor clean, dus online, de ander om te modden. xliveless heeft geloof ik ook ene dll en .net loader en is dus velzeidiger dan alexanderblades, ook worden voor xliveless meer plugins gemaakt, asi's worden speciaal voor xliveless gemaakt. die van alexander is meer zijn troetelkindje, hij is de enigste die er plugins voor maakt, de rest gaan allemaal voor andere asi loaders .NET is toch een aparte scripthook van HazardX? Dat werkt toch nog niet met 1.0.3.0... Heeft XLiveless dan een .Net scripthook dat wel werkt met 1.0.3.0? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 ik geloof dat xliveless dat wel heeft, maar dat weet ik niet zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommyfrogy Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Ik gebruik maar gewoon geen mods..., elke keer als ik zo'n asi loader probeer en hem opstart zegt hij "gta werkt niet meer" (op de vista manier met zo'n laad balkje ). maakt eigenlijk niet zoveel uit, er zijn geen echte revolutionaire mods voor gta iv... toch bedankt voor de moeite ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.