Ghost_Rider Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Sonisphere is een internationaal festival van 1 dag (in Engeland 2 dagen) waar allerlei metal bands optreden zoals de hoofdact: Metallica. Ook zullen andere bands komen zoals Slipknot, Kamelot, Mastodon, Bullet for my Valentine, Avenged Sevenfold, Linkin Park. De line-up is elk land anders, de line-up van Nederland zie je op de foto hieronder. Het vind in Nederland plaats op 20 juni, in Nijmegen te Goffertpark. Wie gaat er hier ook na toe? www.sonisphere.nl Je kunt rechtsboven andere landen aanklikken Reageren
Exoit Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Sonisphere is een internationaal festival van 1 dag (in Engeland 2 dagen) waar allerlei metal bands optreden zoals de hoofdact: Metallica. Ook zullen andere bands komen zoals Slipknot, Kamelot, Mastodon, Bullet for my Valentine, Avenged Sevenfold, Linkin Park. De line-up is elk land anders, de line-up van Nederland zie je op de foto hieronder. Het vind in Nederland plaats op 20 juni, in Nijmegen te Goffertpark. Wie gaat er hier ook na toe? www.sonisphere.nl Je kunt rechtsboven andere landen aanklikken Ik zou er super graag heen willen! Kost het ook geld? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Wat denk je? Dat je zomaar gratis na Slipknot en Metallica mag? 73,50 euro kost enkel een kaartje. Ik heb 126.50 euro neergelegd voor kaartje plus busreis. Reageren
Gijsso Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Ik denk dat ik ga luisteren. Ik woon er maar 5 km van af. Met wat vrienden erheen. Niet gaan kijken maar lekker luisteren. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Als het van mijn ouders mag ga ik. Maar dat mag waarschijnlijk niet. :/ Echt alleen maar de beste bands: Metallica, Lamb of God, Sklipnot, etc. Bewerkt: 30 april 2009 door Flashingdemon666 Reageren
FerryN Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Als het van mijn ouders mag ga ik. Maar dat mag waarschijnlijk niet. :/ Echt alleen maar de beste bands: Metallica, Lamb of God, Sklipnot, etc. Waarom zou je niet mogen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.