Jump to content

Date Denice


GTAisTHEbest

Recommended Posts

Rustig, in Grove Street gebieden. Tijdens de rit wil ze drive-by's uitvoeren op gangs of politie.

Dit wilt ze (staat op wikigta) Maar wat zijn de Grove Street gebieden?? En wat is drive-by's ?

Ja sorry, Mischien is dit een domme vraag. Ik speel san adreas nog maar pas.... En aangezien ik niet goed engels kan, Weet ik nooit wat er bij al die uitleggen staan bij de missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Met drive-by ordt er bedoelt dat ze vanuit je wagen of motor wilt schieten op rivaliseerde gangs en de politie. Rij langs een groepje en ze zal op ze gaan schieten.

De Grove Street gebieden is het gebied waar je 'homies rondlopen'. Die kun je herkennen aan hun groene kleding. Je kunt ze grotendeels vinden bij je eerste savehouse en later in het spel kun je ook vijandelijke gebieden van de Ballas en de Vagos overnemen zodat het jouw gebied wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zal alleen op de politie schieten als CJ een wanted level heeft (als hij wordt gezocht door de politie). Grove Street gebieden zijn op de kaart met groen aangegeven tussen de missies Doberman en The Green Sabre én na de missie Home Coming. Succes :koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...