jorD1 Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 (bewerkt) Rob The Police: S.W.A.T.van V2.1 Dit is de eerste Gamemode die ik heb gemaakt en ik dacht laat ik hem releasen. Er zijn twee teams de Robbers en de Cops. De missie van de robbers is het stelen van de bepanserde S.W.A.T.van in de garage van het SFPD. Als ze hier in slagen en de bepanserde auto terug brengen naar hun spawn plek hebben ze gewonnen en begint de Gamemode opnieuw. Maar als de cops er voor zorgen dat ze tien minuten lang de S.W.A.T.van bewaken winnen zij. Fixes en changes in V2.1: Verdwijnen van textdraw met het doel als andere speler spawnt. Fixes en changes in V2.0: Gebruik van textdraws onder chat met informatie. UsePlayerPedAnims toegevoed. Download V2.1:Of:rapidshare.comOudere downloads:Download V2.0:rapidshare.comDownload V1.0:rapidshare.com Plaats de files in de map gamemodes en zet in je server.cfg robthepolice_swatvan bij de gamemode regels Credits to kyeman's Rivershell for pieces of code. Bewerkt: 17 augustus 2009 door jorD1 Reageren
Timske Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Lijkt me leuk, ik ga hem een keer spelen denk ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.