r.deroos Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 hallo ik heb net de missie From Zero To Hero gedaan, en ik zie dat je bij Empire Buildings nog steeds de 1e 3 dingen kan doen. maar, wanneer kan je drug running, loan shark ed doen? tx alvast Reageren
cheetha Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 je moet dan de robbery,drug,smugling"overvallen" om ze te kunnen bouwen bij smugling kan je vaak bij de bikers vinden en drugs en robbery de sharks verder nog veel plezier met het spel Reageren
r.deroos Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2009 je moet dan de robbery,drug,smugling"overvallen" om ze te kunnen bouwen bij smugling kan je vaak bij de bikers vinden en drugs en robbery de sharks verder nog veel plezier met het spel hee bedankt ik hou van vice city! Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Dat overnemen is echt heel vervelend Naarmate je er meer van 1tje overneemt komen er steeds meer vijanden op je af. En worden je businesses vaker aangevallen. Heel irritant. Reageren
cheetha Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Dat overnemen is echt heel vervelend Naarmate je er meer van 1tje overneemt komen er steeds meer vijanden op je af. En worden je businesses vaker aangevallen. Heel irritant. Dan moet je je safefile saven en laden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.