Jump to content

Eerste Smudge

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je hoeft de C4D renders ook niet met de magic wand tool uit te gummen. Je moet ze op Color Dodge zetten. Dat staat rechts boven je Layer Pallet. Nu staan ze op Normal, maar in het lijstje staat Color Dodge.

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:
Je hoeft de C4D renders ook niet met de magic wand tool uit te gummen. Je moet ze op Color Dodge zetten. Dat staat rechts boven je Layer Pallet. Nu staan ze op Normal, maar in het lijstje staat Color Dodge.
Nee nee, ik bedoel in het heel begin heb ik het met de magic wand tool gedaan. Ik heb een mooi bijpassende C4D Render gevonden en ik wilde het zwart enzo wegdoen, dus heb ik maar de magic wand tool gebruikt. Ik heb niet gelet op de grijze stukjes die overbleven. Ik heb ze inmiddels al weggegumt, en niet met de magic wand tool.
Geplaatst:
@ .NightFlower:[/b]

Ik heb even wat gegumt rondom die lichtjes en ik weet niet als er nog grijs is maar jullie kunnen alvast kijken.

HaloSignature-2.jpg

De tekst is al een stuk duidelijker :) Ook heb je de grijzige randjes goed weggewerkt. Prima zo!

Geplaatst:
@ .NightFlower:[/b]

Ik heb even wat gegumt rondom die lichtjes en ik weet niet als er nog grijs is maar jullie kunnen alvast kijken.

HaloSignature-2.jpg

De tekst is al een stuk duidelijker :) Ook heb je de grijzige randjes goed weggewerkt. Prima zo!

Dankje! Ik denk dat ik nu klaar ben met mijn signature. Ik ben er heel erg blij mee en iedereen die me geholpen heeft, bedankt! :tu:
Geplaatst:

Je vroeg me te raten, je krijgt een rate.

Je signature is heel goed gelukt! Alle versies zijn heel erg mooi gelukt, ook die met je tekst erin, maar versie 1 vind ik toch het mooist. Die C4D staat er niet in, zoals ik het mooier vind, en je signature is meer gericht naar de render zelf. De laatste, de huidige, staat er meer op en dat vind ik niet zo gepast. Maar goed, dat is een mening, geen feit. Ook vond ik dat je het gedeelte rechts wat meer kon smudgen, er is nog te veel zichtbaar naar mijn mening. Daarnaast had je met een brush net zoals in je eerst versie wat kunnen bijbrushen zodat alle ogen naar je render zijn gericht. Ook vind ik je render veel te veel ingeblend, zodat bijna heel je achtergrond boven de zijkanten van je render gaat. Voor de rest is je signature aardig gelukt! :tu: Je hebt weer aardig werk geleverd. Je vordert heel erg snel, voor ik zo'n signature kon maken, was ik al bijna 8 maanden bezig met Photoshop :7. Je haalt me gadverdamme in!

Goed gedaan hoor! Je eerst vind ik de mooiste, de tekst is ook erg mooi en passend. Je houdt het bescheiden daarbij, vind ik wel passend! :tu:

Van mij krijg je een dikke 7.5/10, het geheel vind ik nog niet zo overdreven mooi. Je had nog een gradient mapje kunnen toevoegen. Maar dat is een mening ;). Nog veel succes met het Photoshoppen!

Geplaatst:
Je vroeg me te raten, je krijgt een rate.

Je signature is heel goed gelukt! Alle versies zijn heel erg mooi gelukt, ook die met je tekst erin, maar versie 1 vind ik toch het mooist. Die C4D staat er niet in, zoals ik het mooier vind, en je signature is meer gericht naar de render zelf. De laatste, de huidige, staat er meer op en dat vind ik niet zo gepast. Maar goed, dat is een mening, geen feit. Ook vond ik dat je het gedeelte rechts wat meer kon smudgen, er is nog te veel zichtbaar naar mijn mening. Daarnaast had je met een brush net zoals in je eerst versie wat kunnen bijbrushen zodat alle ogen naar je render zijn gericht. Ook vind ik je render veel te veel ingeblend, zodat bijna heel je achtergrond boven de zijkanten van je render gaat. Voor de rest is je signature aardig gelukt! :tu: Je hebt weer aardig werk geleverd. Je vordert heel erg snel, voor ik zo'n signature kon maken, was ik al bijna 8 maanden bezig met Photoshop :7 . Je haalt me gadverdamme in!

Goed gedaan hoor! Je eerst vind ik de mooiste, de tekst is ook erg mooi en passend. Je houdt het bescheiden daarbij, vind ik wel passend! :tu:

Van mij krijg je een dikke 7.5/10, het geheel vind ik nog niet zo overdreven mooi. Je had nog een gradient mapje kunnen toevoegen. Maar dat is een mening ;) . Nog veel succes met het Photoshoppen!

Dankje voor de rate Miek! Maar ik vond het zonder die C4D render wat leegjes en ik wou per se een C4D render in mijn signature. Ik vind het echt heel erg leuk dat er zo veel posts zijn, hier in dit topic, en iedere post helpt me enorm veel!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...