Tijdmachine Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Hoi ik ben nieuw hierzo ik heb al 3 jaar san andreas gespeeld op de playstation 2 en nu ben ik aan een nieuw tijdperk begonnen voor op de computer ik wil graag modden bijvoorbeeld de nieuwste type's mercedessen erin zetten enzo wie kan me uitleggen in een makkelijke tut wat ik stap voor stap moet doen ( met plaatjes is miss wel handig ) Alvast bedankt! Reageren
iefen Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 kijk in de master tutorial list daar staat een tut voor de imgtool 2.0 daar staat alles Reageren
Timske Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Welkom op het forum. Kijk maar >hier< voor tutorials. En >hier< een mooie site. Hier kun je wel een Mercedes vinden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Er horen geen topics in het tutorial forum, dat is alleen bedoelt voor tutorial-topics. Verplaatst naar Overige Hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.