Jump to content

Problemen met GTA SA


SuperboerForLive

Recommended Posts

Hallo, ik heb een paar problemen met gta san andreas.

Eerste probleem is dat de muis niet doet als ik op esc druk en dan weer terug ga naar het spel zelf.

Tweede probleem is dat het spel soms vast loopt als ik op esc druk.

Het spel staat op de laptop en bij Can You Run It staat dat ik de recommend specificaties allemaal uitstekend heb dus daar kan het denk ik niet aan liggen.

Bewerkt: door SuperboerForLive
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het eerste probleem niet zo.

Eerste probleem is dat soms de muis niet als ik op esc druk en dan weer terug ga naar het spel zelf.

Wat gebeurt er met de muis? Op welke manier kom je terug in het spel zelf? Beschrijf je probleem eens wat duidelijker, want ik kan hierbij weinig opmaken uit je tekst.

Over je tweede probleem. Heb je Vista? Zo ja, lees deze post eens goed na.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja sorry beetje vaag getypt.

Als ik aan het spelen ben ofzo en ik wil naar de map dan druk ik op esc dan op map.

Als ik dan terug ga door weer een paar keer op esc te drukken en ga ik weer verder spelen dan doet de muis niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zo zijn dat bepaalde instellingen onjuist ingesteld zijn. Ga eens naar je 'Mijn Documenten' map, en kijk vervolgens in het 'GTA San Andreas User Files' mapje. Hier vind je het configuratiebestandje 'gta_sa.set'. Verwijder dit eens, en start het spel opnieuw op. Het spel zal het configuratiebestand dan opnieuw aanmaken, wat ervoor zorgt dat alle instellingen teruggezet worden naar de standaardwaarden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel staat op de laptop en bij Can You Run It staat dat ik de recommend specificaties allemaal uitstekend heb dus daar kan het denk ik niet aan liggen.

Je moet nooit op Can You Run It kijken. Omdat ze het niet altijd goed hebben.

Het 1ste probleem: Bedoel je dan dat je de camera niet kunt draaien?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja met de muis kan ik niet meer om me heen kijken en kan ik niet meer schieten of richten.

Ik zal mijn computer specs wel ff geven:

Windowsversie: Windows Vista Home Premium Service Pack 1

Processor: AMD Athlon X2 Dual-Core QL60

RAM: 3Gb

Videokaart: Ati Radeon 3100 Graphics

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het spel een paar keer op pauze zet, wil het welleens over gaan. Of als je even uit het spel gaat door op het 'Windows' toetsje te drukken, doet je muis het meestel ook weer. Als hij echt niet meer werkt, kun je het beste z.s.m. gaan saven, het spel afsluiten en opnieuw opstarten. Dan doet je muis het zeker weer. Echt veel last heb ik er niet van, ik hoefde iig niet al de bovengenoemde bewerkingen uit te voeren

Hopelijk helpt dit...:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het helpt wel maar dan heb je probleem 2. Als je te vaak op pauze doet dan loopt ie vast, dan komt er een zwart scherm. Ik heb het trouwens ook met SA:MP. Ik heb SA:MP net gedownload en geinstalleerd enzo en ik druk onder het spelen 1 keer op esc en dan heb ik dat zwarte scherm en dan loopt het spel vast.

Bewerkt: door SuperboerForLive
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar als ik te vaak op esc druk dan krijg ik een zwart scherm. Ik druk dan op control, alt, delete voor taakbeheer en dan staat er dat ie niet reageerd. Ik had eerder ook een winxp nooit problemen alleen soms een beetje haperen maar het was ook een oude computer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...