ikt Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Je hebt een 8800GT? Die heeft toch 2x DVI dingen? Dan zou je in principe 2 verschillende resoluties moeten kunnen op 1 videokaart. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Je hebt een 8800GT? Die heeft toch 2x DVI dingen? Dan zou je in principe 2 verschillende resoluties moeten kunnen op 1 videokaart. Nee hij heeft een 9500GT. Maar hij zegt dat ie problemen heeft met de resolutie als ie de TV als 2e apparaat doet aansluiten. Maar ik heb al als oplossing neergezet dat hij bij de Beelscherminstellingen op het pictogram van het 2e scherm moet klikken, en kan dan de resolutie van het 2e scherm (in dit geval de tv) instellen. Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Je hebt een 8800GT? Die heeft toch 2x DVI dingen? Dan zou je in principe 2 verschillende resoluties moeten kunnen op 1 videokaart. Nee hij heeft een 9500GT. Maar hij zegt dat ie problemen heeft met de resolutie als ie de TV als 2e apparaat doet aansluiten. Maar ik heb al als oplossing neergezet dat hij bij de Beelscherminstellingen op het pictogram van het 2e scherm moet klikken, en kan dan de resolutie van het 2e scherm (in dit geval de tv) instellen. dat is makkelijker gezegd dan gedaan, heb hier zelf ook nog een behoorlijke tijd aan zitten sleutelen, ik weet niet wat de dimensies zijn van de 2 schermen maar als de verschillen erg groot zijn word et nog een leuke uitdaging, ik krijg men 26" scherm niet als secundair met een knappe resolutie naast een 15" dan nog even terugkomen op een post aan het bein van het topic, je kan wel degelijk 2 verschillende kaarten gebruiken in 1 systeem, dan heb je 1 kaart die gewoon je grafische pracht op je beeld tovert en de ander verzorgd de zogenoemde PhysX, een soort grafische booster Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 je kunt ultramon gebruiken, heb je veel meer opties en instellingen. Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 je kunt ultramon gebruiken, heb je veel meer opties en instellingen. me knows, me tried alleen na 30 dagen was de fun over heb eigenlijk geen zin om er geld in te steken en de andere manier om eraan te komen dat vind ik niet echt nodig, ik haal eerdaags wel iets 20" of groter voor dernaast Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 haha dat is natuurlijk ook een optie achja.. Maar dit ging dus helemaal niet over het topic :$ met je huidige kaarten word het denk lastig om deze simultaan te draaien, helaas pindakaas.. je zou het kunnen proberen maar geef je weinig kans van slagen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.