Jesperkaj Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 (bewerkt) Versie 1 Versie 2 Rates and comments, s'il vous plaît. Bewerkt: 29 april 2009 door Jesperkaj Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Je bent zeker niet onze redder, dat is voor mij God natuurlijk. Ontopic: Ja, ik heb hier al zoveel varianten van gezien. Het is wel wat donker en dat is wel jammer, want het mocht wel wat lichter. Vooral wat er uit het wapen komt zie je natuurlijk, maar dat kun je ietsje lichter maken. 7/10 Reageren
.NightFlower Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 (bewerkt) Je signature is wel nice geworden, maar het oogt war grijzig. In de achtergrond zit genoeg effecten, dat staat opzich wel goed. Alleen ziet het er wat kleurloos uit, misschien kan je nog wat proberen met de instellingen van het contrast? De kleuren wat helderder maken, dat zal echt een heel stuk beter staan. Je tekst vind ik daar wel prima staan, maar ook deze is niet zo duidelijk. Verder heb je de render wat ingeblend, maar ik zie dat de bruine kleur van de achtergrond een stuk over je render heen is gegaan, dat vind ik niet zo mooi staan. Als je dat nog kan veranderen, dat zou al een hele verbetering zijn Bewerkt: 29 april 2009 door .NightFlower Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Even een versie 2 gemaakt.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.