Jump to content

gta IV


jk-jk-420

Recommended Posts

zo jammer maar met vice city kan da wel ?

Dat is er al: Vice City Stories

ja weet ik maar kijk me vice city kan da wel en met grand theft auto 4 ik zou da spel willen

Link to comment
Delen op andere websites

zo jammer maar met vice city kan da wel ?

Dat is er al: Vice City Stories

ja weet ik maar kijk me vice city kan da wel en met grand theft auto 4 ik zou da spel willen

Dan zit er niets anders op dan het aan te schaffen voor PS3, Xbox 360 of PC. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk kunnen ze San Andreas niet op de PSP brengen laat staan GTA IV. :S

San Andreas zou wel degelijk op de PSP kunnen. Alleen krijg dan 2 of meer UMD's die je moet gebruiken om te spelen. Voor GTA IV moet je toch net wat meer hebben. Wil je het niet te duur maken kan je een X360 kopen, die zijn niet zon heel duur meer. Of even kijken naar je PC of die aan de systeemeisen voldoet..

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk kunnen ze San Andreas niet op de PSP brengen laat staan GTA IV. :S

San Andreas zou wel degelijk op de PSP kunnen. Alleen krijg dan 2 of meer UMD's die je moet gebruiken om te spelen. Voor GTA IV moet je toch net wat meer hebben. Wil je het niet te duur maken kan je een X360 kopen, die zijn niet zon heel duur meer. Of even kijken naar je PC of die aan de systeemeisen voldoet..

Voor een pc zou ik nu ook niet echt gaan mocht je het goedkoopste willen.

Een xbox360 zal idd wel het goedskoopste zijn.

En om het op de psp te gaan spelen, daar heb ik ook niet veel zin in.

Want de graphics zouden dan enorm verlaagd moeten worden, vele dingen moeten worden ingekort en mss wel een paar dingen moeten weggelaten worden.

Link to comment
Delen op andere websites

komt grand theft auto IV op psp nog of ni

toevalleg vandaag op youtube gezien maar moet je psp veranderen en dat is veel werk.

tip niet doen

Bewerkt: door NLWORSTENBROOD
Link to comment
Delen op andere websites

komt grand theft auto IV op psp nog of ni

toevalleg vandaag op youtube gezien maar moet je psp veranderen en dat is veel werk.

tip niet doen

Ook geprobeerd , lukt niet..

:slotje: ??

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...