jk-jk-420 Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 komt grand theft auto IV op psp nog of ni Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 Neen, de PSP zou GTA IV nooit aan kunnen omdat het gewoon te groot is, en de graphics veel te goed zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jk-jk-420 Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 zo jammer maar met vice city kan da wel ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 zo jammer maar met vice city kan da wel ? Dat is er al: Vice City Stories Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jk-jk-420 Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 zo jammer maar met vice city kan da wel ? Dat is er al: Vice City Stories ja weet ik maar kijk me vice city kan da wel en met grand theft auto 4 ik zou da spel willen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 zo jammer maar met vice city kan da wel ? Dat is er al: Vice City Stories ja weet ik maar kijk me vice city kan da wel en met grand theft auto 4 ik zou da spel willen Dan zit er niets anders op dan het aan te schaffen voor PS3, Xbox 360 of PC. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 Een goede computer wel te verstaan . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 Enkel de beste computers kunnen GTA IV op high of highest draaien, ik vraag me af hoe ze dat spel op zo'n klein dingetje gaan krijgen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 Waarschijnlijk kunnen ze San Andreas niet op de PSP brengen laat staan GTA IV. :S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Waarschijnlijk kunnen ze San Andreas niet op de PSP brengen laat staan GTA IV. :S San Andreas zou wel degelijk op de PSP kunnen. Alleen krijg dan 2 of meer UMD's die je moet gebruiken om te spelen. Voor GTA IV moet je toch net wat meer hebben. Wil je het niet te duur maken kan je een X360 kopen, die zijn niet zon heel duur meer. Of even kijken naar je PC of die aan de systeemeisen voldoet.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Waarschijnlijk kunnen ze San Andreas niet op de PSP brengen laat staan GTA IV. :S San Andreas zou wel degelijk op de PSP kunnen. Alleen krijg dan 2 of meer UMD's die je moet gebruiken om te spelen. Voor GTA IV moet je toch net wat meer hebben. Wil je het niet te duur maken kan je een X360 kopen, die zijn niet zon heel duur meer. Of even kijken naar je PC of die aan de systeemeisen voldoet.. Voor een pc zou ik nu ook niet echt gaan mocht je het goedkoopste willen. Een xbox360 zal idd wel het goedskoopste zijn. En om het op de psp te gaan spelen, daar heb ik ook niet veel zin in. Want de graphics zouden dan enorm verlaagd moeten worden, vele dingen moeten worden ingekort en mss wel een paar dingen moeten weggelaten worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NLWORSTENBROOD Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) komt grand theft auto IV op psp nog of ni toevalleg vandaag op youtube gezien maar moet je psp veranderen en dat is veel werk. tip niet doen Bewerkt: 2 mei 2009 door NLWORSTENBROOD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 komt grand theft auto IV op psp nog of ni toevalleg vandaag op youtube gezien maar moet je psp veranderen en dat is veel werk. tip niet doen Ook geprobeerd , lukt niet.. ?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts