SNIPER44 Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 (bewerkt) Ik heb het al zoveel keer geprobeert, ik heb zelfs al een paar tuts gekeken op youtube van hoe ik mijn trainers voor GTA IV moet installeren. Ik doe dan alles in de main folder (trainer + asi loader+ ...) en nog steeds krijg ik de melding 'GTA IV werkt niet meer ' bij de anderen gaan die trainers wel. weet iemand hoe dit eventueel zou kunnen komen? Bewerkt: 29 april 2009 door SNIPER44 Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 je installeert het fout mss? de asi loader die jij download is neit voor de goede versie of je ehbt het spel gemod Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2009 je installeert het fout mss?de asi loader die jij download is neit voor de goede versie of je ehbt het spel gemod ik heb net het spel gereinstalleerd. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) Mss moet je een mod patch downloaden. http://www.gtavision.com/index.php?section...oad&id=1183 << mod patch mischien lukt het nu wel? Bewerkt: 1 mei 2009 door j0uk3 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 1 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 wegens een of andere manier zegt ie dat ik bepaalde files niet heb ofzo, dat vind ik dus zeer raar, want ik heb hem een paar dagen geleden nog maar net gereinstaleerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.