Jump to content

lopen en auto rijden?


Nina

Recommended Posts

Hi,

Ik heb een vraag. Heb net GTA 4 kort gespeeld, maar als ik loop of een auto bestuur draai je zegmaar met de muis en wandel je met w en a en d, MAAR het is superirritant dat die muis zo beweegt. :cry: Ik kan het niet goed uitleggen maar je kunt de hele tijd vanaf verschillende standpunten naar je personage kijken. kan dat beeld niet stil blijven staan en dat je heel het poppetje met de muis bestuurd en dan alleen maar de W hoeft in te drukken en dat je verder stuurt met de muis?Iemand enig idee hoe je dat in moet stellen of op welke knop je moet drukken??

thanks, Nina :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Koop GTA IV legaal. Dit zijn dingen die Rockstar in het spel heeft gezet om downloaders van een koude kermis thuis te laten komen. :cya:

En als ik het verkeerd begrijp, moet je het even iets beter uitleggen. Maar ik denk dat je gewoon IV hebt gedownload.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

neenee ik heb em keurig netjes gekocht (weliswaar 2ehands, maar het is de orginele ;) )

bij gta sa was dit ook alleen kon ik het heel makkelijk uitzetten door een paar x op de muis te klikken, maar nu gaat dit dus niet....

ik wil dus zegmaar dat je voor lopen en het besturen vd auto alleen de w hoeft in te drukken en dat je met de muis stuurt, dat het beeld vast blijft staan zegmaar, nu kan ik met de muis om heel mn auto heendraaien terwijl je rijdt en dat vind ik superirritant...!

kan iemand me helpen??

ik hoop dat ik het nu iets duidelijker heb uitgelegd? :?

thanks!

Bewerkt: door Nina
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat hier niet om de dronken camera, maar gewoon over het feit dat je de camera met de muis kunt besturen. In GTA:SA was er nog de optie om dat uit te zetten. In GTA IV zit die volgens mij gewoon niet meer. Je zult dus of helemaal niet aan de muis moeten zitten, of er een beetje mee oefenen.

Link to comment
Delen op andere websites

kutzooi, kan niemand daar een mod voor bedenken???

maar iig bedankt voor de info

Daar is geen mod voor. Je kan alleen een trainer of mod ofzo downloaden voor je dronken eeffect.

Lees eerst het topic is door, hij heeft helemaal geen problemen met dat dronken effect. :ch:

Hij bedoelt gewoon of er een mogelijkheid is zodat de camera op een vaste plek achter zijn auto blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Koop GTA IV legaal. Dit zijn dingen die Rockstar in het spel heeft gezet om downloaders van een koude kermis thuis te laten komen. :cya:

En als ik het verkeerd begrijp, moet je het even iets beter uitleggen. Maar ik denk dat je gewoon IV hebt gedownload.

Zoveelste die gelijk denkt dat iemand het spel heeft gedownload... Hij bedoeld gewoon de camera die met de muis wordt bestuurd. Hij wil het net zoals in SA...

En ik ken genoeg mensen die het wel hebben gedownload, maar gewoon kunnen spelen. Dus die 'beveiliging' is gewoon nutteloos.

Ontopic: Er is hier een mod voor: First Person Driver.

Als je dan op N of M drukt, blijft de camera automatisch achter de auto staan. :)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

_O_ thank god, gelukkig bestaat er toch een mod voor

MAAR nu komt het volgende probleem ik heb echt geen flauw idee hoe je zo'n mod in je spel moet zetten

ik ben een meisje dus ben daar niet zo handig in....

en ja natuuuuuurlijk heb ik al bij die topic gekeken maar ik snap er heleemaal niks van...

Bewerkt: door Nina
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...