Nina Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 Hi, Ik heb een vraag. Heb net GTA 4 kort gespeeld, maar als ik loop of een auto bestuur draai je zegmaar met de muis en wandel je met w en a en d, MAAR het is superirritant dat die muis zo beweegt. Ik kan het niet goed uitleggen maar je kunt de hele tijd vanaf verschillende standpunten naar je personage kijken. kan dat beeld niet stil blijven staan en dat je heel het poppetje met de muis bestuurd en dan alleen maar de W hoeft in te drukken en dat je verder stuurt met de muis?Iemand enig idee hoe je dat in moet stellen of op welke knop je moet drukken?? thanks, Nina Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 (bewerkt) Koop GTA IV legaal. Dit zijn dingen die Rockstar in het spel heeft gezet om downloaders van een koude kermis thuis te laten komen. En als ik het verkeerd begrijp, moet je het even iets beter uitleggen. Maar ik denk dat je gewoon IV hebt gedownload. Bewerkt: 29 april 2009 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nina Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) neenee ik heb em keurig netjes gekocht (weliswaar 2ehands, maar het is de orginele ) bij gta sa was dit ook alleen kon ik het heel makkelijk uitzetten door een paar x op de muis te klikken, maar nu gaat dit dus niet.... ik wil dus zegmaar dat je voor lopen en het besturen vd auto alleen de w hoeft in te drukken en dat je met de muis stuurt, dat het beeld vast blijft staan zegmaar, nu kan ik met de muis om heel mn auto heendraaien terwijl je rijdt en dat vind ik superirritant...! kan iemand me helpen?? ik hoop dat ik het nu iets duidelijker heb uitgelegd? thanks! Bewerkt: 30 april 2009 door Nina Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 En dit is dus de reden waarom ik het gewoon legaal ga halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Wat jij wilt, kan niet helaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nina Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Wat jij wilt, kan niet helaas. maar bij san andreas kon het wel! shitt dat zou wel klote zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nina Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 En dit is dus de reden waarom ik het gewoon legaal ga halen harry die van mij is ook legaal! dat is het kutte juist! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Het gaat hier niet om de dronken camera, maar gewoon over het feit dat je de camera met de muis kunt besturen. In GTA:SA was er nog de optie om dat uit te zetten. In GTA IV zit die volgens mij gewoon niet meer. Je zult dus of helemaal niet aan de muis moeten zitten, of er een beetje mee oefenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nina Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 kutzooi, kan niemand daar een mod voor bedenken??? maar iig bedankt voor de info Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 kutzooi, kan niemand daar een mod voor bedenken???maar iig bedankt voor de info Daar is geen mod voor. Je kan alleen een trainer of mod ofzo downloaden voor je dronken eeffect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 het is wel gedaan geloof ik, maar dat is alleen voor in de auto, dan blijft hij achter je auto hangen, hiervoor zal je ff gtaforums.com moeten doorploeteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 kutzooi, kan niemand daar een mod voor bedenken???maar iig bedankt voor de info Daar is geen mod voor. Je kan alleen een trainer of mod ofzo downloaden voor je dronken eeffect. Lees eerst het topic is door, hij heeft helemaal geen problemen met dat dronken effect. Hij bedoelt gewoon of er een mogelijkheid is zodat de camera op een vaste plek achter zijn auto blijft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) Koop GTA IV legaal. Dit zijn dingen die Rockstar in het spel heeft gezet om downloaders van een koude kermis thuis te laten komen. En als ik het verkeerd begrijp, moet je het even iets beter uitleggen. Maar ik denk dat je gewoon IV hebt gedownload. Zoveelste die gelijk denkt dat iemand het spel heeft gedownload... Hij bedoeld gewoon de camera die met de muis wordt bestuurd. Hij wil het net zoals in SA... En ik ken genoeg mensen die het wel hebben gedownload, maar gewoon kunnen spelen. Dus die 'beveiliging' is gewoon nutteloos. Ontopic: Er is hier een mod voor: First Person Driver. Als je dan op N of M drukt, blijft de camera automatisch achter de auto staan. Bewerkt: 1 mei 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nina Geplaatst: 1 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) thank god, gelukkig bestaat er toch een mod voor MAAR nu komt het volgende probleem ik heb echt geen flauw idee hoe je zo'n mod in je spel moet zetten ik ben een meisje dus ben daar niet zo handig in.... en ja natuuuuuurlijk heb ik al bij die topic gekeken maar ik snap er heleemaal niks van... Bewerkt: 1 mei 2009 door Nina Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shockwaveplayer Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 mods installeren is denk ik toch downloaden en dan staat normaal in de readme hoe en waar je het moet zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.