TomFurga Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Net als bij de NDS, denk ik. Als de DSi een X heeft, die X ingedrukt houden, of als er een microfoontje aanwezig is, daarin fluiten. Nou zo dus? Reageren
Koeky7 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Gewoon schreeuwen in de Microfoon, werk bij mij (ik heb een DSi). Als dat niet wil moet je misschien even kijken in: System Settings (Dsi menu) Dan naar 'Mic test' En als ie dan niet reageert heb je een kapotte microfoon. -Koeky7 Bewerkt: 30 april 2009 door Koeky7 Reageren
HA5H Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Lang X ingedrukt houden net als op de DS of in de microfoon fluiten. Andere oplossing is schreeuwen in de microfoon, maar de beste oplossing is gewoon lang X ingedrukt houden. Reageren
Proximitus Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Ik ben er achter gekomen dat je niet per se hoeft te schreeuwen of te fluiten in de microfoon. Gewoon blazen is namelijk al voldoende. Reageren
TomFurga Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Het roepen van een taxi kan pas na de (5e) missie The Wheelman. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Sorry dat ik zo'n late reactie geef, maar kan dit alleen met de DS versie? Of ook met PSP? Reageren
nino.g Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Sorry dat ik zo'n late reactie geef, maar kan dit alleen met de DS versie? Of ook met PSP? ik denk het wel, ik heb geen psp maar ik denk dat je gewoon de knop waarmee je normaal instapt ingedrukt moet houden? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Sorry dat ik zo'n late reactie geef, maar kan dit alleen met de DS versie? Of ook met PSP? De PSP heeft geen microfoon. Reageren
nino.g Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Sorry dat ik zo'n late reactie geef, maar kan dit alleen met de DS versie? Of ook met PSP? De PSP heeft geen microfoon. zie mijn reactie een microfoon heb je ook niet persee nodig Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Sorry dat ik zo'n late reactie geef, maar kan dit alleen met de DS versie? Of ook met PSP? De PSP heeft geen microfoon. zie mijn reactie een microfoon heb je ook niet persee nodig I know, maar de titel is hoe taxi roepen, dus roepen, niet met een knop. Daarom zei ik dat de PSP geen microfoon heeft. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 (bewerkt) Als je zo nodig de besturing wilt weten: Klik Hier Ik kom er wel een beetje laat mee Bewerkt: 1 augustus 2010 door supergtagamer Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Sorry dat ik zo'n late reactie geef, maar kan dit alleen met de DS versie? Of ook met PSP? De PSP heeft geen microfoon. zie mijn reactie een microfoon heb je ook niet persee nodig I know, maar de titel is hoe taxi roepen, dus roepen, niet met een knop. Daarom zei ik dat de PSP geen microfoon heeft. Toevallig mijn PSP Go wel. En jullie ook als je zo'n speciaal ding koopt. Dus zegt niet dat de PSP dat niet heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.