Politiehelikopter Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 hoi, ik zag laatst een filmpje dat men een foto in een paint document zette. de belangrijkste lijnen werden overtrokken, de foto werd verwijderd en de lijnen bleven staan! hoe is dit mogelijk? als iemand dit ff uit wil leggen; graag! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Waarschijnlijk deden ze dat met Paint Shop Pro. Je kan volgens mij ook niet met lagen e.d. werken in Paint om een opeens een afbeelding te verwijderen. Want je tekent in Paint gewoon op 1 laag. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2009 http://www.youtube.com/watch?v=tz_fvw8azug <<< dit is het filmpje... dit is denk ik gewoon microsoft paint, maar eerst zie je potloodlijntjes en daarna gaan die in één keer weer weg en heb je een mooie tekening...!! of heeft paint shop pro hetzelfde uiterlijk? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Was iets handiger geweest als je meteen het filmpje had bijgevoegd Dit is gewoon paint, maar ik denk dat hij gebruik maakt van die transparantie-knop, waardoor alleen de zwarte lijnen blijven staan. Waarschijnlijk dus gewoon een sneltoets voor het verwijderen van een bepaalde kleur. Of hij heeft als een gek snel lopen gummen en dat niet laten zien in het filmpje. Bewerkt: 30 april 2009 door Kai-ShockWave Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2009 kun je dan ook ff uitleggen waar de 'transparantie-knop' zit? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Op deze screen linksonder (die blauw geselecteerd is): Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2009 ah okee! wist nie dat die toets zo heette... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.