Donald F. Duck Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Ik ben in Test Drive Unlimited inmiddels Pro, waarbij ik races kan rijden waar G-klasse voor nodig is. Ik heb zelf in het spel nooit van een G-klasse gehoord, omdat ik dacht dat het A-F was. Weet iemand waar je een G-klasse krijgt? Reageren
FerryN Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Ik ben in Test Drive Unlimited inmiddels Pro, waarbij ik races kan rijden waar G-klasse voor nodig is. Ik heb zelf in het spel nooit van een G-klasse gehoord, omdat ik dacht dat het A-F was. Weet iemand waar je een G-klasse krijgt? G klasse zijn de oldtimers, Mustangs enzo Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Ok, waar kan ik ze (vooral) kopen? Reageren
FerryN Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Volgens mij bij vakje I-10 Links onder bij 31 dacht ik. Bewerkt: 30 april 2009 door FerryN Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Nu kom ik ook al een 'mB' klasse tegen, weet iemand hoe ik deze krijg? Bewerkt: 9 mei 2009 door Donald F. Duck Reageren
FerryN Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Nu kom ik ook al een 'mB' klasse tegen, weet iemand hoe ik deze krijg? Dat is de tour motor klasse. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.