PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 gvd nu moet ie niet doodgaan. Anders gaan we nog met een boel vragen zitten die nooit opgelost zullen worden. en ik wil dat hij gaat boeten voor deze daad. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ik hoop maar dat deze man het overleeft. Niet zozeer omdat ik medeleven heb, in tegendeel, maar als hj sterft dan komen we misschien nooit achter de ware toedracht van deze aanslag... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Volgens mij was deze man gewoon van plan een aanslag te plegen waarbij hij mee dood wou. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ergens heel diep in mijn hart heb ik zoiets van, laat hem sterven. "Fiegel, denk aan die mensen. Natuurlijk denk ik daar aan, en ik vind het heel erg voor de gewonden en de nabestaanden natuurlijk. Maar weet iemand wat die man mankeert? Weet iemand of hij wel goed bij zn hoofd is? Is er verder gekeken dan zn verleden, is het niet een persoon wat echt heel ziek was. Dat weten we niet, en als het wel zo was. En hij is heel ziek in zn hoofd, laat hem lekker gaan. Want wat hij dan op zich krijgt.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Die man is in zware kritiek dus bijna dood[/font] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) hij is hersendood, dus eigenlijk is hij al dood, volgens mij word hij alleen nog maar kunstmatig in leven gehouden. Onder hersendood wordt verstaan het volledig en onherstelbaar verlies van de functies van de hersenen, inclusief de hersenstam en het verlengde merg. [1] De persoon kan niet meer zelfstandig ademhalen. Alle hersenfuncties zijn uitgevallen en het lichaam kan de bloeddruk en temperatuur niet meer regelen. Deze toestand is juridisch gelijkgesteld aan de dood. Als de eventuele beademing wordt gestopt zullen alle weefsels snel beginnen af te sterven. Wikipedia Bewerkt: 30 april 2009 door PowerPats Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 hij is hersendood, dus eigenlijk is hij al dood, volgens mij word hij alleen nog maar kunstmatig in leven gehouden.Onder hersendood wordt verstaan het volledig en onherstelbaar verlies van de functies van de hersenen, inclusief de hersenstam en het verlengde merg. [1] De persoon kan niet meer zelfstandig ademhalen. Alle hersenfuncties zijn uitgevallen en het lichaam kan de bloeddruk en temperatuur niet meer regelen. Deze toestand is juridisch gelijkgesteld aan de dood. Als de eventuele beademing wordt gestopt zullen alle weefsels snel beginnen af te sterven. Wikipedia Is het bevestigt dat hij hersendood is? :O Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
F1Master007 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 hoop ook dat hij het overleefd dan kunnen ze hem hard aanpakken. en de doodstraf is niet vervelend want je gaat dood en je voelt er niks meer van, levenslang dat is pas vervelend. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) APELDOORN - De man die donderdag in Apeldoorn op koninginnedagpubliek inreed, verkeert in levensgevaar. Dat zei hoofdofficier Ludo Goossens van het Openbaar Ministerie (OM) in Zutphen. Hij kan momenteel niet verhoord worden.Er gaan geruchten dat de verdachte al hersendood zou zijn en dat de behandeling reeds gestopt is. het is een gerucht, maar gezien zijn verwondingen is het heel erg logisch dat hij hersendood is. Bewerkt: 30 april 2009 door PowerPats Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Voor mij maakt het niet uit of hij het overleeft of niet. Waarom zouden we hem hard aanpakken? Het is gebeurd, en de slachtoffers zullen toch niet terug tot leven komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Een Carmageddon Verslavde in real life WTF . Maar het is bijzonder stom om met zo'n Karretje een aanslag te plegen (of in ieder geval het proberen er van ) Hij had in ieder geval iets groters moeten nemen dan. Problemen? Even Apeldoorn bellen.. Op de afbeeldingen van Jowx zie je overigens wel dat die man onderuit gezakt zit. Misschien dan toch een ongeluk?Dat is moelijk te beschrijven of het een ongeluk was ja of nee, zelfs al zit ie voor over . Bewerkt: 30 april 2009 door 1973 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 hoop ook dat hij het overleefd dan kunnen ze hem hard aanpakken. en de doodstraf is niet vervelend want je gaat dood en je voelt er niks meer van, levenslang dat is pas vervelend. hoe weet je dat je er niks van voelt ? niemand heeft het ooit kunnen navertellen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ik vind dat die man moet blijven leven, en wel omdat: - Nederland antwoorden wil. En als hij dood is krijgen we die niet - Die man moet lijden, en helemaal gek worden van wat hij heeft gedaan. Hem 40 jaar in een cel stoppen is voor hem veel erger dan sterven. Hij word dan eigenlijk helemaal niet gestraft Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
F1Master007 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) hoop ook dat hij het overleefd dan kunnen ze hem hard aanpakken. en de doodstraf is niet vervelend want je gaat dood en je voelt er niks meer van, levenslang dat is pas vervelend. hoe weet je dat je er niks van voelt ? niemand heeft het ooit kunnen navertellen. ik zeg niet dat je er niks van voelt maar als je dood gaat werkt je lichaam niet meer en je gevoel is weg, dus is het een kort maar pijnlijk gevoel maar levenslang is altijd een pijnlijk gevoel.. edit: tnx sprunk voor het bijstaan. Bewerkt: 30 april 2009 door F1Master007 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ik krijg net te horen dat de 5e dode een feit is? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts