Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

Een van de zwaargewonde is overleden, dus het kan de dader zijn.

Aan de ene kant hoop ik het niet, want dan zijn de bewijzen weg, aan de andere kant is het dan een onschuldig mens.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals al eerder gezegd was hij ontslagen van zijn werk en kon hij de huur niet meer betalen en had die dus opgezegt. Misschien voelde hij zich zo slecht dat er iets knapte? Ik denk dat dat de reden zal zijn en ik denk stiekem ook wel dat de dader het niet heeft overleeft.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer de aanslag de dood van een van deze mensen tot gevolg heeft, of de aanslag met voorbedachten rade wordt gepleegd, kan levenslang worden opgelegd of de maximale tijdelijke celstraf.

5e dode is niet de dader nee...

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag me af wat nu precies het doel van deze man was, wilde hij het Koningshuis ombrengen? Dat lijkt me toch vreemd, hoe wilde deze man dat dan doen met zo´n wagentje bij een bus?

Dat is nu juist wat ik me inderdaad ook afvraag.

Zelfs als hij met die auto tegen de bus aangereden was dan zorgt dat wel voor een hoop extra chaos, maar met een Suzuki tegen een bus rijden lijkt me niet echt de meest "effectieve" manier om een aanslag te plegen.

afijn, een gevangenis vind ik voor zo'n halve zool veels te goed eigenlijk, stop maar terug in die Suzuki en dump hem ergens in de Noordzee ofzo :-(

Ze zeggen dat het een ''aanslag'' was. Maar met zo'n klein autootje? Hoe wil je het doen... :?

Lijkt mij dat hij het iets anders gepland had. Hij wilde eerst ook een andere route nemen, misschien had hij niet verwacht dat hij zo total-loss zou zijn na die klap. anders had hij meer controle over het voertuig,was hij bij bewust zijn, en kon hij extra gas geven. Als je die bus zag, zo hoog zaten ze niet dus de impact kon dan wel groot zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn geruchten dat de dader 'hersendood' is. Mocht dat zo zijn, zou dat een flinke domper zijn voor de slachtoffers en de familie van de overleden mensen, want iemand die hersendood is, zal niet in de gevangenis gestopt worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn dezelfde beelden die het nieuws laat zien, alleen van de andere kant. wel schrok ik dat de lichamen opeens weer bewogen nadat de auto allang voorbij was geweest. toen had ik door dat je het beeld gewoon teruggespoeld had. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...