Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

Ik ben net lekker aan het eten. :tu:

SCHOKKENDE BEELDEN ( NIET VOOR MENSEN MET ZWAKKE MAAG)

Waarom pak je beelden die andere gmaakt hebben en zet jij je naam erbij? :duh:

Hij neemt de beelden op met zijn computer en dumpt ze dan op YouTube.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Bericht van Geenstijl.nl

ANP Photo heeft deze picca gekilled van Karst Tates, onze nationale bijna-zelfmoordterrorist. Waarom foto teruggetrokken is, staat er weer niet bij. En dus speculeren we maar weer. Zou het komen omdat er kogelgaten te zien zijn? Trouwens, over rare mediatoestanden gesproken. Check dit filmpje van CNN over de aanslag. Valt u iets op? Het beeld is versneld en er zijn bots- en schreeuwgeluiden bijgemonteerd. Blijkbaar werkt de media zó...
Link to comment
Delen op andere websites

gruwlijke beelden. En je hoord dat hij na de klap van het gas afgaat.

edit hierboven:volgensmij zijn die geluiden niet nep.

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

Bericht van Geenstijl.nl
ANP Photo heeft deze picca gekilled van Karst Tates, onze nationale bijna-zelfmoordterrorist. Waarom foto teruggetrokken is, staat er weer niet bij. En dus speculeren we maar weer. Zou het komen omdat er kogelgaten te zien zijn? Trouwens, over rare mediatoestanden gesproken. Check dit filmpje van CNN over de aanslag. Valt u iets op? Het beeld is versneld en er zijn bots- en schreeuwgeluiden bijgemonteerd. Blijkbaar werkt de media zó...

ik merk niks van die bijmontage bij het filmpje hoor. is gewoon hetzelfde. en dat met die kogelgaten geloof ik ook niet. en zeg nou eerlijk: geenstijl is nou niet echt het meest betrouwbare nieuwsbron.

Link to comment
Delen op andere websites

En dat dit allemaal nou precies op de 100ste verjaardag van koningin Juliana moest gebeuren.. :{

Edit: Andere koninginnedagen zou het net zo ernstig zijn hoor, alleen dan nu ook weer precies op de 100ste. Toch een soort "jubileum".

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

heel triest wat er is gebeurd

4 dode, 17 gewonden waaronder 5 ernstig!

Toen ik naar de stad fietsten (ik wist dat het al gebeurd was) kwamen er erg veel politieauto's em ambulance's langs, ik vindt het echt zwaar zwak eigenlijk :(

Wat normaal een hele gezellige dag moets worden, was nu wel wat minder, dat kon je ook zien in de stad, een hoop schokkerige gezichten!

Het loo is nu trouwens helemaal afgesloten, voor onderzoek.

R.I.P aan alle doden :(

EDIT: vriend van mij werdt net niet geraakt (scheelde ong 2/3M) en hij zei dit:

eerst harde knal dus ik keek toen zag ik mensen door de lucht vliegen en die kerel in auto leek wel dood hoe die achter het stuur zat en toen knalde die tegen dat beeld aan toen keek ik weer naar rechts en zag ik allemaal mensen op de grond liggen

OMFG!

DIE DADER KRIJGT DOODSTRAF!

Link to comment
Delen op andere websites

Toen het nieuws net bekend was, was het nog veel en veel drukker eigenlijk is het de hele dag al druk.

maar dat moet ook, dit is haast wereldnieuws voor nederland, en het is toch belangrijk dat we hier aandacht aan besteden.

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Toen het nieuws net bekend was, was het nog veel en veel drukker eigenlijk is het de hele dag al druk.

maar dat moet ook, dit is haast wereldnieuws voor nederland, en het is toch belangrijk dat we hier aandacht aan besteden.

Het is wereldnieuws want bij cnn staat het op de voorpagina!

edit:bewijs

>>> Door Jowx: Link fixed <<<

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...