Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

mja eigenlijk is het groot nieuws op alle grote nieuwssites,

trouwens je link is fout jij hebt ccn inplaats van cnn ;)

oeps, te enthousiast getypt.

hier de echte link-

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

Nou ik ben hier uren actief geweest en heb met mijn 50 posts wel een steentje bijgedragen aan dit topic denk ik. Nogmaals mijn medeleven gaat uit naar alle slachtoffers van deze vreselijke gebeurtenis en hopelijk komen we gauw te weten wat de oorzaak van deze dollemansrit was. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

iedereen roept nu wel dat de dader de doodstraf moet krijgen maar leef je eens in de man oke het is verschrikelijk wat hij heeft gedaan maar hij kan er ook niks aan doen hij was ontslagen en kon blijkbaar niet eens een huis meer betalen blijkbaar knapte iets bij hem en gaf hij de koniklijke familie dus de schuld van zijn problemen p.s:weet je wanneer iemand de doodstraf verdient als hij geen spijt heeft van zijn daden en hij het zo weer zou doen

Link to comment
Delen op andere websites

iedereen roept nu wel dat de dader de doodstraf moet krijgen maar leef je eens in de man oke het is verschrikelijk wat hij heeft gedaan maar hij kan er ook niks aan doen hij was ontslagen en kon blijkbaar niet eens een huis meer betalen blijkbaar knapte iets bij hem en gaf hij de koniklijke familie dus de schuld van zijn problemen p.s:weet je wanneer iemand de doodstraf verdient als hij geen spijt heeft van zijn daden en hij het zo weer zou doen

Als die gast een beetje snugger is, kan ie ook wel bedenken dat je niks opschiet met je auto in de prak rijden, mensen omver rijden en vervolgens jezelf het ziekenhuis inhelpen door tegen een monument op te rijden. :N

Link to comment
Delen op andere websites

De doodstraf is in Nederland al een tijdje afgeschaft. Dus zie zal hij niet krijgen. :N

Overigens is GTA IV ook niet leuk meer. Daar reed ik ook wel eens mensen dood in Muntiplayer. Maar nu is dat opeens minder leuk, na dit voorval.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Kan het niet zijn dat de man probeerde binnen te komen?

Eerste keer werd hij weggestuurd, bij tweede keer is hij volgens mij beschoten door een agent en daarna drukte hij op het gaspedaal.

Hier is foto van een mogelijke kogelgat Klik hier

Link to comment
Delen op andere websites

De doodstraf is in Nederland al een tijdje afgeschaft. Dus zie zal hij niet krijgen. :N

Alsof dat zo'n goede manier is :O Ik denk eerder dat een doodstraf een verlossing kan zijn. Stel je krijgt een zware gevangenisstraf wie weet wel levens lang, maar er is een doodstraf dan is dat toch een verlossing van het lijden in een gevangenis? Levenslang of niet, die dader loopt voor de rest van zijn leven getekend aan 5 moorden en ernstig gewonden, die kan echt niet meer over straat of ooit nog een normaal bestaan opbouwen. Van mij part (als hij het overleefd) mag hij zijn leven lang in de cel wegrotten. Ik denk dat dat een mens meer doet dan een spuitje...

Link to comment
Delen op andere websites

Drama dit. Snap er niks van, wie doet nou zoiets? Nouja, 5 doden, worden er steeds meer. Ongelofelijk. toen ik er naar zat te kijken wist ik al meteen dat het een aanslag was. Met zo'n snelheid aankomen rijden is al niet normaal. Wel vreemd dat hij niet werd tegengehouden door beveiligers. Ze moesten de banden lek schieten, maar ze kwamen veel te laat op gang. De dader snap ik ook niet. Een aanslag met een Suzuki Swift, dat ding is erg klein. Maar hij heeft er veel mee aangericht. Lang vast die vent, als hij het volhoud in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

De doodstraf is in Nederland al een tijdje afgeschaft. Dus zie zal hij niet krijgen. :N

Alsof dat zo'n goede manier is :O Ik denk eerder dat een doodstraf een verlossing kan zijn. Stel je krijgt een zware gevangenisstraf wie weet wel levens lang, maar er is een doodstraf dan is dat toch een verlossing van het lijden in een gevangenis? Levenslang of niet, die dader loopt voor de rest van zijn leven getekend aan 5 moorden en ernstig gewonden, die kan echt niet meer over straat of ooit nog een normaal bestaan opbouwen. Van mij part (als hij het overleefd) mag hij zijn leven lang in de cel wegrotten. Ik denk dat dat een mens meer doet dan een spuitje...

Of kogel :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop niet dat hij gta speelde want dit lijkt er wel erg veel op trouwens mocht hij het door een wonder overleven dan zit de gevangenis er niet in want hij is hersendood

Link to comment
Delen op andere websites

trouwens mocht hij het door een wonder overleven dan zit de gevangenis er niet in want hij is hersendood
Als hij hersendood is heeft hij het niet overleefd. Wanneer iemand hersendood is wordt die zowel juridisch als medisch gezien als 'overleden' beschouwd. Daarbij komt dat het nog niet bevestigd is dat hij überhaupt hersendood is, dus dan kan je speculeren tot je een ons weegt..
Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop niet dat hij gta speelde want dit lijkt er wel erg veel op trouwens mocht hij het door een wonder overleven dan zit de gevangenis er niet in want hij is hersendood

Straks komt Geert Wilders weer boven tafel dat hij inderdaad waarschijnlijk wel GTA zou hebben gespeeld. Dat zou gewoon echt te erg zijn. Die filmpjes zijn ineens wel raar om te zijn, speel je dagelijks GTA waar je eigenlijk exact hetzelfde doet als hij maar dan ineens zie je het in RL. Toch wel creapy, die foto van die gast zelf was ook wel eng om te zien..

@Galiorix: Oh, sorry. Ik haal Jack Thompson en hem door elkaar. Excuses..

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Straks komt Geert Wilders weer boven tafel dat hij inderdaad waarschijnlijk wel GTA zou hebben gespeeld. Dat zou gewoon echt te erg zijn. Die filmpjes zijn ineens wel raar om te zijn, speel je dagelijks GTA waar je eigenlijk exact hetzelfde doet als hij maar dan ineens zie je het in RL. Toch wel creapy, die foto van die gast zelf was ook wel eng om te zien..

Geert Wilders heeft helemaal niks met computer spelletjes, zijn enige doel in de 2e kamer is het uitzetten van alle allochtonen in ons land.

En mocht hij echt hersendood zijn, dan lijkt een dodelijke injectie het meest gepast in mijn ogen: je kan er nooit meer van herstellen en het lichaam is gewoon waardeloos geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...