Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

Het is niet normaal, ik heb er geen woorden voor, dit kan ik zowat niet begrijpen. Je doet zoiets gewoon niet, die gast heeft voor iedereen Koninginnedag verpest... En Beatrix moest zowat ook huilen, je zag die mensen als dummy poppen over de straat vliegen, lekker als je dat ziet! Mijn medeleven gaat uit naar de familie, wat erg moet dat zijn.. En de bestuurder mag van mij in de cel sterven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

Het is niet normaal, ik heb er geen woorden voor, dit kan ik zowat niet begrijpen. Je doet zoiets gewoon niet, die gast heeft voor iedereen Koninginnedag verpest... En Beatrix moest zowat ook huilen, je zag die mensen als dummy poppen over de straat vliegen, lekker als je dat ziet! Mijn medeleven gaat uit naar de familie, wat erg moet dat zijn.. En de bestuurder mag van mij in de cel sterven.

Akkoord!!! en srry voor de mensen die de foto van de bestuurder iets te erg vonden :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof het nog niet :N

Die armen mensen...

En al die kinderen en mensen die het gezien hebben zullen vast wel een trauma hebben :-(

Nogmaals iedereen die het gezien heb en vrienden familie kennisen sterkte!

Link to comment
Delen op andere websites

Straks komt Geert Wilders weer boven tafel dat hij inderdaad waarschijnlijk wel GTA zou hebben gespeeld. Dat zou gewoon echt te erg zijn. Die filmpjes zijn ineens wel raar om te zijn, speel je dagelijks GTA waar je eigenlijk exact hetzelfde doet als hij maar dan ineens zie je het in RL. Toch wel creapy, die foto van die gast zelf was ook wel eng om te zien..

Geert Wilders heeft helemaal niks met computer spelletjes, zijn enige doel in de 2e kamer is het uitzetten van alle allochtonen in ons land.

En mocht hij echt hersendood zijn, dan lijkt een dodelijke injectie het meest gepast in mijn ogen: je kan er nooit meer van herstellen en het lichaam is gewoon waardeloos geworden.

Een dodelijke injectie bij iemand die op papier al dood is? Gewoon de stekker eruit..(Letterlijk in dit geval)

Link to comment
Delen op andere websites

ze zeiden toch ook dat zijn familie op die plek stond die die aanreed?

misschien is dat meisje wel ze kind ofzo en vanuit de filmpjes kan je ook opmaken dan hij na de klap bewusteloos is, omdat je hoort dat het gas eraf gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Even tussendoor, maar we hebben het hier over deze 'aanslag' en waar hebben sommige het over, 'als ze GTA maar niet de schuld geven', hebben jullie niks beters te typen?

Ik maak me veel meer zorgen om de na bestaande van de overledenen en gewonden en de mensen die het hebben zien gebeuren, en dan hebben jullie het over een game die misschien beschuldigt word door deze actie?

Maargoed, ik wens de nabestaande van de overledenen, en gewonden, en de mensen die het hebben zien gebeurden veel sterkte.

Wat die man gedaan heeft is gewoon niet recht te praten, ja, hij had tegenslagen, maar om zoiets te gaan doen gaat veel te ver wat ie ook meemaakte, maar wss dacht hij er anders over, helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een dodelijke injectie bij iemand die op papier al dood is? Gewoon de stekker eruit..(Letterlijk in dit geval)

Als je hersendood bent, wil dat nog niet zeggen dat de persoon zelf al dood is. Hij kan alleen niet meer denken, bewegen, praten, whatever. Zijn lichaam verkeerd voor de rest gewoon nog in een werkende staat.

Verkeerd gelezen, oeps.

De man was niet bewusteloos toen hij in zijn auto zat, want hij is heel kort ondervraagt door een agent, kort nadat hij tegen de naald aan reed.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

De man die op die foto in de auto zit, zn hoofd ligt al op het stuur. Is het echt bekent dat hij niet bewusteloos was toen hij daar aankwam?

Mijn theorie is dat hij beschoten is en daarna op het gaspedaal heeft gedrukt.

Hier een foto van een mogelijke kogelgat Klik hier

Link to comment
Delen op andere websites

De man die op die foto in de auto zit, zn hoofd ligt al op het stuur. Is het echt bekent dat hij niet bewusteloos was toen hij daar aankwam?

Mijn theorie is dat hij beschoten is en daarna op het gaspedaal heeft gedrukt.

Hier een foto van een mogelijke kogelgat Klik hier

Het is een schaduw en het is door de politie verklaard dat er NIET geschoten is.

Link to comment
Delen op andere websites

De man die op die foto in de auto zit, zn hoofd ligt al op het stuur. Is het echt bekent dat hij niet bewusteloos was toen hij daar aankwam?

Mijn theorie is dat hij beschoten is en daarna op het gaspedaal heeft gedrukt.

Hier een foto van een mogelijke kogelgat Klik hier

Het is een schaduw en het is door de politie verklaard dat er NIET geschoten is.

Verklaar jij eens maar waarom hij al voorover zat en dat mensen een doffe knal hoorden voordat hij op de mensen reed.

Link to comment
Delen op andere websites

Zie dat kleine meisje! Echt erg man!

best wel erg,

maar zie die mensen daar achter nog :dans: doen.

raaaarrr zijn hun :S

De auto rijd met een snelheid van rond of zelfs boven de 100 Km/h, de snelheid waarin dit gebeurt is enorm snel. Het duurt even voordat je beseft wat er eigenlijk gebeurt.

@hierboven: dat kan ik moeilijk verklaren als ik er niet bij ben geweest. Kan jij het dan wel bewijzen? Als de politie officier verklaard dat er niet geschoten is, mag je er vanuit gaan dat dat ook niet gebeurt is. De man kan net zo goed buiten bewustzijn geraakt zijn.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

ANP-9693485.jpg

Zie dat kleine meisje! Echt erg man!

best wel erg,

maar zie die mensen daar achter nog :dans: doen.

raaaarrr zijn hun :S

Niks raars aan, op dat moment reed de auto daar nog maar net dus de meesten daar hadden nog geen flauw benul van wat er aan de hand was. Je ziet ook al wel een paar mensen ernstig kijken die het al wel in de gaten hebben.

Erg triest dit allemaal vooral een foto als deze, veel steun aan de famillie gewenst.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...