Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

Zie dat kleine meisje! Echt erg man!

best wel erg,

maar zie die mensen daar achter nog :dans: doen.

raaaarrr zijn hun :S

De auto rijd met een snelheid van rond of zelfs boven de 100 Km/h, de snelheid waarin dit gebeurt is enorm snel. Het duurt even voordat je beseft wat er eigenlijk gebeurt.

@hierboven: dat kan ik moeilijk verklaren als ik er niet bij ben geweest. Kan jij het dan wel bewijzen? Als de politie officier verklaard dat er niet geschoten is, mag je er vanuit gaan dat dat ook niet gebeurt is.

Er is ook officieel verklaart dat John F Kennedy beschoten is van achteren terwijl dat niet zo is.

Veel publiek heeft een knal gehoord en hebben dat gezegt, moeten we dat dan niet geloven?

Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook officieel verklaart dat John F Kennedy beschoten is van achteren terwijl dat niet zo is.

Veel publiek heeft een knal gehoord en hebben dat gezegt, moeten we dat dan niet geloven?

Wel eens aan gedacht dat hij ook door die barricade moest?

Voor zelfde geld komt daar die knal vandaan?

En wat noemen zijn een knal? Bim? Bam? bong? kedeng?

@ Jowx, sorry :$

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Zie dat kleine meisje! Echt erg man!

best wel erg,

maar zie die mensen daar achter nog :dans: doen.

raaaarrr zijn hun :S

De auto rijd met een snelheid van rond of zelfs boven de 100 Km/h, de snelheid waarin dit gebeurt is enorm snel. Het duurt even voordat je beseft wat er eigenlijk gebeurt.

@hierboven: dat kan ik moeilijk verklaren als ik er niet bij ben geweest. Kan jij het dan wel bewijzen? Als de politie officier verklaard dat er niet geschoten is, mag je er vanuit gaan dat dat ook niet gebeurt is.

Er is ook officieel verklaart dat John F Kennedy beschoten is van achteren terwijl dat niet zo is.

Veel publiek heeft een knal gehoord en hebben dat gezegt, moeten we dat dan niet geloven?

Ik heb me nog niet dusdanig in die knal verdiept, maar wie zegt dat die knal perse van een geweer is geweest?

Misschien knalde hij wel met zijn auto ergens tegenaan.

En wat heeft Kennedy hier nou weer mee te maken? Dat is totaal wat anders. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook officieel verklaart dat John F Kennedy beschoten is van achteren terwijl dat niet zo is.

Veel publiek heeft een knal gehoord en hebben dat gezegt, moeten we dat dan niet geloven?

Je zou het kunnen geloven, maar 100% betrouwbaar is het nooit omdat niemand precies weet wat er gebeurt is. Dat komt allemaal naar voren in het onderzoek, waar het halve politie korps nu dus mee bezig is.

En je kennedy argument is weer totaal irrelevant.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook officieel verklaart dat John F Kennedy beschoten is van achteren terwijl dat niet zo is.

Veel publiek heeft een knal gehoord en hebben dat gezegt, moeten we dat dan niet geloven?

Knal = schot? Beetje snelle conclusie..

Kap eens met die Quotepiramides!!

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, ik zat met me vader in de auto onderweg naar de rommelmarkt, gewoon even kijken. En opeens op de radio hoor ik het, het hoort een dag van feest en vreugde te zijn, ik vind dat deze man het goed verknald heeft, en zeker ook voor de komende jaren heeft deze man het verknald. Want ja zoals gezegd was; ''Er is geen Koninginnendag zonder een glimpje van de koning, als je de koningin alleen maar de hoed van de koning kan zien omdat er voor de rest een volledige beveiliging om heen staat, vind ik het geen Koninginnendag.

En zeker een dag in het teken van Juliana, omdat ze vandaag 100 jaar zou zijn geworden, zeer sneu voor Koningin Beatrix, omdat de dag van haar moeder nu word verknald door zn idioot van een man.

BTW:

21 gebruikers lezen dit onderwerp (3 gasten en 0 anonieme leden)

18 leden: Wrieh, IV trailer, ThunderDuck, Gtaboy107, phantom, ~Lance Vance, Venzio, Galiorix, -Matthijs-, adilovn, KillerZero86, Donald-Duck, ASPHALT, F1Master007, -->nick<--, Fiegel5, ---Elias---, GTAfan05

Best veel :V

Groetjes wriehkn0r.

Link to comment
Delen op andere websites

http://img115.imageshack.us/img115/9853/7171196.jpg

Bewaar deze foto goed. Op GeenStijl.nl hebben ze deze foto eraf moeten halen, omdat er kogelgaten te zien zouden zijn

Zie ik het nou verkeerd of is dat "kogelgat" echt 7CM breed?

EDIT: voor de mensen die het nog niet gezien hebben, Nu is er iets over op Nederland 1.

Bewerkt: door djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

http://img115.imageshack.us/img115/9853/7171196.jpg

Bewaar deze foto goed. Op GeenStijl.nl hebben ze deze foto eraf moeten halen, omdat er kogelgaten te zien zouden zijn

Zie ik het nou verkeerd of is dat "kogelgat" echt 7CM breed?

Die 7 cm kan best afgebladerde verf o.i.d zijn, en dat kleine witte puntje het daadwerkelijke kogelgat.

Ik vind het persoonlijk een beetje vergezocht..

Link to comment
Delen op andere websites

hoe komt het eigenlijk dat hij op het eind de macht over het stuur verliest trouwens weet iemand de nationaliteit van die man

Hij raakte de controle kwijt omdat de auto gewoon heel erg beschadigd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ergens hierboven is bij een plaatje al te zien dat hij met zn hoofd op zn stuur hangt, dus ik denk dat hij toen al geen controle had ;)

EDIT: Als je voortaan even het hele onderwerp doorleest dan hoef je deze vragen niet te stellen.

Bewerkt: door djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Het moet wel een flink geweer geweest zijn als dat het kogel gat is... Je kan toch duidelijk zien dat dat geen kogel gat is, of heb ik dat? Het is niet eens een echt gat, het is gewoon een deuk of een reflectie. Daarnaast denk ik dat de foto van het net af moet, omdat je toch wel redelijk goed kan opmaken wie het is of hoe hij er ongeveer uit ziet.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...