Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo

ikt

Recommended Posts

http://img115.imageshack.us/img115/9853/7171196.jpg

Bewaar deze foto goed. Op GeenStijl.nl hebben ze deze foto eraf moeten halen, omdat er kogelgaten te zien zouden zijn

Nee, ze hebben hem moeten verwijderen omdat het copyright van die foto bij ADNieuwsmedia berust.. Je moet niet alles geloven wat GeenStijl suggereert, al hebben zij het zelfs later aangepast. Verder kijken dan je neus lang is...
Delen op andere websites

• Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

53

• Jowx

36

• F1Master007

30

• gerbieboy6

22

http://img115.imageshack.us/img115/9853/7171196.jpg

Bewaar deze foto goed. Op GeenStijl.nl hebben ze deze foto eraf moeten halen, omdat er kogelgaten te zien zouden zijn

thanks voor het herposten van deze foto die ik op pagina 17 al had gepost. :7 maar is niet erg want het is hier zo druk daar kan jij ook niks aan doen ^_^

edit: wtf 27 leden gebriuken nu het topic, is dit niet een record voor gtagames?

--------------------

Let maar niet op mijn spelling want ik heb dyslexie.

Processor: Intel® Core™ i7 CPU 920 @ 2.67GHz (4 cores), ~2.7GHz ~ Memory: 6144MB RAM ~ Hard Drive: 1,6 TB Total ~ Video Card: ATI Radeon HD 4850 Series 1G ~ Monitor: Acer x233h ~ Speakers: Logitech X-230 ~ Mouse: Logitech LX 6 ~ operating

Bewerkt: door F1Master007
Delen op andere websites

shit hee!!

die gast heeft in velp(GLD) gewoont waar ik ook woon :S

>>> Door Jowx: Verwijderd, gelieve geen NAW gegevens te plaatsen. <<<

zijn ze daar nu ook aan het zoeken?

Delen op andere websites

Misschien weet ik de reden van de dader. Hij hoorde de stem en de stem zei dat hij moet de aanslag plegen. Zoals bij Kim De Gelder, hij stak enkele baby's dood in kindercreche in Dendermonde. De koningin heeft niks misdaan en de baby ook. Ik weet dat raar klinkt maar dat is zo.

Hij is geen terrorist.

Het is geen werk van Al Qaida.

Delen op andere websites

Misschien weet ik de reden van de dader. Hij hoorde de stem en de stem zei dat hij moet de aanslag plegen. Zoals bij Kim De Gelder, hij stak enkele baby's dood in kindercreche in Dendermonde. De koningin heeft niks misdaan en de baby ook. Ik weet dat raar klinkt maar dat is zo.

Hij is geen terrorist.

Heet dat niet schizofrenie?

Delen op andere websites

het zijn altijd de nette en rustige mensen die een aanslag plegen, altijd hoor je dat de persoon in kwestie erg rustig was en dan nooit iemand last van hem (of haar) had

maar hoe zit dat nou met die persoon die uit de auto was gesprongen, was dat echt waar?

Delen op andere websites

Hij is geen terrorist.

Heet dat niet schizofrenie?

hiewatte?

Delen op andere websites

Hij is geen terrorist.

Oh, dus het was De Stem. Nee, dat maakt alles goed.

Delen op andere websites

Hoe bedoel je ik wil meer post :duh:

Dit is zwaar triest van jullie :N

Maar over die man die uit die auto is gesprongen dat wil ik ook wel weten maar ik zelf denk dat het nep is.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...