Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo

ikt

Recommended Posts

• Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

53

• Jowx

36

• F1Master007

30

• gerbieboy6

22

Misschien weet ik de reden van de dader. Hij hoorde de stem en de stem zei dat hij moet de aanslag plegen. Zoals bij Kim De Gelder, hij stak enkele baby's dood in kindercreche in Dendermonde. De koningin heeft niks misdaan en de baby ook. Ik weet dat raar klinkt maar dat is zo.

Hij is geen terrorist.

Het is geen werk van Al Qaida.

voor ik zover denk zou al oaida geen hollander trainen of inhuren voor een aanslag
Delen op andere websites

Hoe bedoel je ik wil meer post :duh:

Dit is zwaar triest van jullie :N

Maar over die man die uit die auto is gesprongen dat wil ik ook wel weten maar ik zelf denk dat het nep is.

Wat denk je hier van: De CIA heeft die man ingehuurd om Beatrix te executeren

Delen op andere websites

Maar over die man die uit die auto is gesprongen dat wil ik ook wel weten maar ik zelf denk dat het nep is.

lolbroek!waarom zou de CIA dat doen?

oeps niet goed gelezen

Bewerkt: door F1Master007
Delen op andere websites

Dan denk ik nu spam :duh:

Delen op andere websites

Maar het kan,hé zoals bij babymoord in Dendermonde. Pleegt hij aanslag voor plezier? Ken je nog andere reden waarom wil hij aanslag plegen? Voor de aanslag moet je slim zijn maar hij is te dom want de bus is sterk genoeg voor de kleine auto. Als ik ben terrorist dan zal ik bom zetten in de auto en bots tegen de bus dan is de missie voltooid.

Delen op andere websites

Welkom in Opinie!

Nieuwe gezichten in Opinie, altijd gezellig! Alleen gaat het er in Opinie een beetje anders aan toe dan op de rest van het forum. Zo hebben we hier liever geen posts zonder inhoud, of posts met enkel 2 woorden. Als je iets niet snapt dan kijk je eerst op Google voordat je "Hiewatte" plaatst en je mening dient onderbouwd te worden met argumenten. Lastig allemaal hé? Nou, dat is dus omdat we een plekje op het forum willen waar we serieus over een onderwerp kunnen praten zonder dat er een lading debielen doorheen gaat lopen schreeuwen. Blijkbaar is die boodschap nog niet helemaal duidelijk, dus bij deze. Inhoudsloze posts plaats je niet, je mening beargumenteer je. Doe je dit niet, dan wordt je post verwijderd. Kappen met alle onzin, ontopic. Leden die doorgaan met dit geneuzel riskeren een warn.

Delen op andere websites

Weet ik het, misschien zodat Alexander koning zou worden en er meer balans zou komen, misschien omdat ze meer macht willen, misschien omdat Beatrix teveel wist. Het zal niet de eerste keer wezen dat ze iets voor ons verborgen houden. Of dacht je soms dat we echt naar de maan geweest zijn?

Delen op andere websites

5 doden varierend tussen 9 (!) en 71 jaar ;(

echt triest

Er is een verschil tussen doden en gewonden, naar mijn weten is het meisje van 9 jaar nog in leven. Als dit niet zo is zie ik graag een bron van je.

Delen op andere websites

Oeps ik wist niet dat dit in opnie stond. :{

Maar ik vindt het heel schokkende beelden de dader is ziek en verdien het niet om medisch geholpen te worden na zo'n slechte daad die krijgt toch levenslang en heeft toch waarschijnlijk geen kansen meer in de maatschapij. :duh:

Delen op andere websites

Welkom in Opinie!

Nieuwe gezichten in Opinie, altijd gezellig! Alleen gaat het er in Opinie een beetje anders aan toe dan op de rest van het forum. Zo hebben we hier liever geen posts zonder inhoud, of posts met enkel 2 woorden. Als je iets niet snapt dan kijk je eerst op Google voordat je "Hiewatte" plaatst en je mening dient onderbouwd te worden met argumenten. Lastig allemaal hé? Nou, dat is dus omdat we een plekje op het forum willen waar we serieus over een onderwerp kunnen praten zonder dat er een lading debielen doorheen gaat lopen schreeuwen. Blijkbaar is die boodschap nog niet helemaal duidelijk, dus bij deze. Inhoudsloze posts plaats je niet, je mening beargumenteer je. Doe je dit niet, dan wordt je post verwijderd. Kappen met alle onzin, ontopic. Leden die doorgaan met dit geneuzel riskeren een warn.

srry zal het niet meer doen :engel::-(

ja er zijn iets van 3 kinder gewond(omgekomen?) van 9,15,16 ofzo.blijft nogsteeds heel triest.

Bewerkt: door F1Master007
Delen op andere websites

5 doden varierend tussen 9 (!) en 71 jaar ;(

echt triest

Er is een verschil tussen doden en gewonden, naar mijn weten is het meisje van 9 jaar nog in leven. Als dit niet zo is zie ik graag een bron van je.

rtl 4 nieuws van kwart over 11

Delen op andere websites

F1Master007, je kunt alleen "Enkele voorbeelden van symptomen" lezen vooral "Enkele symptomen die zich kunnen voordoen tijdens een psychose of waan"

Denken achtervolgd te worden.

Denken groot en machtig te zijn (bv Jezus of een president) en denken een belangrijke rol te vervullen te hebben in de wereld.

Stemmen 'in het hoofd' geven 'imperatieve hallucinaties', dat zijn dwingende opdrachten, waaraan geen weerstand kan worden geboden.

Interne stemmen geven voortdurend commentaar op het gedrag.

Denken dat er een complot tegen jou bestaat.

Vreemde dingen zien; bijvoorbeeld reeds overleden mensen of vrienden die er eigenlijk niet zijn.

Een rottingsgeur of gaslucht ruiken, terwijl deze er niet zijn.

Allerlei vreemde dingen in of aan het lichaam voelen.

Denken dat de omgeving, bijvoorbeeld de televisie, bestraalt.

Een hele hoge piep horen en denken dat die de gedachten beïnvloedt.

Delen op andere websites

Oeps ik wist niet dat dit in opnie stond. :{

Maar ik vindt het heel schokkende beelden de dader is ziek en verdien het niet om medisch geholpen te worden na zo'n slechte daad die krijgt toch levenslang en heeft toch waarschijnlijk geen kansen meer in de maatschapij. :duh:

Ja maar ze weten eigelijk nog niks ze kunnen nog niet echt beoordelen.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...