Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

Oeps ik wist niet dat dit in opnie stond. :{

Maar ik vindt het heel schokkende beelden de dader is ziek en verdien het niet om medisch geholpen te worden na zo'n slechte daad die krijgt toch levenslang en heeft toch waarschijnlijk geen kansen meer in de maatschapij. :duh:

Ja maar ze weten eigelijk nog niks ze kunnen nog niet echt beoordelen.

Weinig kans dat die iets gaat lossen denk ik. :{

Dit is net hetzelfde als bij Kim De Gelder. :vp:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

Oeps ik wist niet dat dit in opnie stond. :{

Maar ik vindt het heel schokkende beelden de dader is ziek en verdien het niet om medisch geholpen te worden na zo'n slechte daad die krijgt toch levenslang en heeft toch waarschijnlijk geen kansen meer in de maatschapij. :duh:

Ieder mens heeft recht op medische zorg, of hij/zij het nou verdient of niet.

En dat levenslang moet je ook nog maar afwachten, misschien krijgt hij maar een paar jaar en TBS.

Is me al wel is vaker opgevallen, dat mensen voor relatief zware misdaden een relatief korte straf krijgen, met TBS.

En die TBS hier stelt ook niet heel veel voor, ga maar na hoeveel mensen de laatste jaren wel niet meer terugkwamen van hun verlof, en tijdens dat verlof nog ff een misdaadje pleegde.

Link to comment
Delen op andere websites

Oeps ik wist niet dat dit in opnie stond. :{

Maar ik vindt het heel schokkende beelden de dader is ziek en verdien het niet om medisch geholpen te worden na zo'n slechte daad die krijgt toch levenslang en heeft toch waarschijnlijk geen kansen meer in de maatschapij. :duh:

Ieder mens heeft recht op medische zorg, of hij/zij het nou verdient of niet.

En dat levenslang moet je ook nog maar afwachten, misschien krijgt hij maar een paar jaar en TBS.

Is me al wel is vaker opgevallen, dat mensen voor relatief zware misdaden een relatief korte straf krijgen, met TBS.

En die TBS hier stelt ook niet heel veel voor, ga maar na hoeveel mensen de laatste jaren wel niet meer terugkwamen van hun verlof, en tijdens dat verlof nog ff een misdaadje pleegde.

Hij is hersen dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Oeps ik wist niet dat dit in opnie stond. :{

Maar ik vindt het heel schokkende beelden de dader is ziek en verdien het niet om medisch geholpen te worden na zo'n slechte daad die krijgt toch levenslang en heeft toch waarschijnlijk geen kansen meer in de maatschapij. :duh:

Ja maar ze weten eigelijk nog niks ze kunnen nog niet echt beoordelen.

Weinig kans dat die iets gaat lossen denk ik. :{

Dit is net hetzelfde als bij Kim De Gelder. :vp:

hij heeft al toegegeven dat hij het opzettelijk deed maar verder nog niks. hoop dat ze nog de laatste woorden uit hem kunnen persen want het ziet ernaar uit dat hij het niet gaat overleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze kerel heeft een aanslag gepleegd op het Koninklijk Huis, vier mensen op slag vermoord, een stuk of 10 verwond, en koninginnedag verkloot voor een paar miljoen mensen. Als die kerel er gezond uit komt, krijgt hij zekers te weten levenslang.

Link to comment
Delen op andere websites

Oeps ik wist niet dat dit in opnie stond. :{

Maar ik vindt het heel schokkende beelden de dader is ziek en verdien het niet om medisch geholpen te worden na zo'n slechte daad die krijgt toch levenslang en heeft toch waarschijnlijk geen kansen meer in de maatschapij. :duh:

Ieder mens heeft recht op medische zorg, of hij/zij het nou verdient of niet.

En dat levenslang moet je ook nog maar afwachten, misschien krijgt hij maar een paar jaar en TBS.

Is me al wel is vaker opgevallen, dat mensen voor relatief zware misdaden een relatief korte straf krijgen, met TBS.

En die TBS hier stelt ook niet heel veel voor, ga maar na hoeveel mensen de laatste jaren wel niet meer terugkwamen van hun verlof, en tijdens dat verlof nog ff een misdaadje pleegde.

Hij is hersen dood.

dat zijn toch de geruchten?

srry voor de dubbelpost.

Link to comment
Delen op andere websites

rtl 4 nieuws van kwart over 11
Hadden ze het over gewonden of over de overledenen? Want ik kan op geen enkele website vinden dat het meisje van 9 ook overleden is.
Hij is hersen dood.
Dat is een gerucht, nog niet bevestigd..
Link to comment
Delen op andere websites

het zijn 5 dode mensen. Niet 4 dode mensen.

4 opslag en die laatste pas in het ziekenhuis ofzo

edit: je was me alweer voor

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

Daarom denk ik dus ook dat ie ge-silenced is door een CIA agent toen die zag dat de aanslag mislukte, zodat ie niks na kon vertellen

lol :duh: jij kijkt een beetje veel politie series en geloofd dat al die verhalen in gta ook kunnen gebeuren .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...