Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

Verklaar jij eens maar waarom hij al voorover zat en dat mensen een doffe knal hoorden voordat hij op de mensen reed.

uhhm, ze waren bij de beveiliging nog wel nog zo slim om AFZETTINGEN te plaatsen, enja... daar moest die auto eerst doorheen!

>>> Door Jowx: Geen quotepiramides aub. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

uhhm, ze waren bij de beveiliging nog wel nog zo slim om AFZETTINGEN te plaatsen, enja... daar moest die auto eerst doorheen!

>>> Door Jowx: Geen quotepiramides aub. <<<

Ikzelf denk dat die knal ook van de auto was die tegen een dranghek o.i.d aanreed.

Maar ik kan me ook goed voorstellen, dat er mensen zijn die bij een knal gelijk aan een pistool denken, zeker in deze tijd, nu we allemaal bang gemaakt worden met aanslagen, schietpartijen en weet ik het wat.

En dan het je nog de mensen die, hoe moet ik dat zeggen, een soort van media geil zijn.

Die horen een knal, denken aan een pistoolschot, en roepen dat de hele wereld over, en op zo'n moment, als het net gebeurt is, slikt de pers alles, en in no-time is het de wereld over.

En misschien is het ook wel een stukje sensatie, een pistoolschot klinkt natuurlijk heel wat spannender dan een auto die tegen een hek aanrijd, niet?

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

uhhm, ze waren bij de beveiliging nog wel nog zo slim om AFZETTINGEN te plaatsen, enja... daar moest die auto eerst doorheen!

>>> Door Jowx: Geen quotepiramides aub. <<<

Ikzelf denk dat die knal ook van de auto was die tegen een dranghek o.i.d aanreed.

Maar ik kan me ook goed voorstellen, dat er mensen zijn die bij een knal gelijk aan een pistool denken, zeker in deze tijd, nu we allemaal bang gemaakt worden met aanslagen, schietpartijen en weet ik het wat.

En dan het je nog de mensen die, hoe moet ik dat zeggen, een soort van media geil zijn.

Die horen een knal, denken aan een pistoolschot, en roepen dat de hele wereld over, en op zo'n moment, als het net gebeurt is, slikt de pers alles, en in no-time is het de wereld over.

En misschien is het ook wel een stukje sensatie, een pistoolschot klinkt natuurlijk heel wat spannender dan een auto die tegen een hek aanrijd, niet?

als je in de filmpjes goed luistert hoor je die knal en meteen gaat het gas eraf. waarschijnlijk wordt hij door iets hard geraakt bij het voorruit of hij knalt tegen zijn stuur aan. maar dat vind ik vaag omdat hij nog aanspreekbaar was na het ongeluk

Link to comment
Delen op andere websites

De politie heeft reeds bevestigt, dat er niet is geschoten. Dus het kan alleen maar wat anders zijn geweest. Inderdaad een hek bijvoorbeeld. Of een stukje vuurwerk. Weet jij veel. Mischien is zijn motor afgeslagen, heel hard optrekken met een koude motor is namelijk niet echt aan te raden. En als hij al een tijd stond te wachten, is de motor koud. :puh: Of iets met de uitlaat. Het kan van alles zijn.

Maar er is dus niet geschoten, dat is bevestigt.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

De politie heeft reeds bevestigt, dat er niet is geschoten. Dus het kan alleen maar wat anders zijn geweest. Inderdaad een hek bijvoorbeeld. Of een stukje vuurwerk. Weet jij veel. Maar er is dus niet geschoten, dat is bevestigt.

vuurwerk is een beetje ver gezocht maar het is nog steeds Koninginnedag dus het zou kunnen

Link to comment
Delen op andere websites

De politie heeft reeds bevestigt, dat er niet is geschoten. Dus het kan alleen maar wat anders zijn geweest. Inderdaad een hek bijvoorbeeld. Of een stukje vuurwerk. Weet jij veel. Mischien is zijn motor afgeslagen, heel hard optrekken met een koude motor is namelijk niet echt aan te raden. En als hij al een tijd stond te wachten, is de motor koud. :puh: Of iets met de uitlaat. Het kan van alles zijn.

Maar er is dus niet geschoten, dat is bevestigt.

Ze kunnen wel zoveel zeggen maar hoeft niet de waarheid te zijn he. Ik blijf bij mijn CIA theorie

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom denk ik dus ook dat ie ge-silenced is door een CIA agent toen die zag dat de aanslag mislukte, zodat ie niks na kon vertellen

Volgens mij denk je te veel.

Daarnaast, waar zou die CIA agent ergens moeten zitten?

En waar zou een CIA agentje vandaan moeten komen? ze vallen niet uit de lucht.

En de beveiliging was wel zwak zeg, eerste keer aangehouden, niet dat ze hem dan arresteren, of het melden dat hij er eerder door wou zodat de andere scherp konden gaan staan.

Link to comment
Delen op andere websites

En de beveiliging was wel zwak zeg, eerste keer aangehouden, niet dat ze hem dan arresteren, of het melden dat hij er eerder door wou zodat de andere scherp konden gaan staan.

Wat een onzin. Net alsof ze iedereen gaan arresteren die vraagt of hij voorbij de hekken mag met zijn auto. En dan nog, iemand die met zo'n snelheid op een menigte komt afgereden, die stopt niet voor een agentje meer. Of wil je zeggen dat ze alles moesten gaan barricaderen ofzo?

Niemand kon dit voorspellen of verwachten, vandaar dat er ook niet echt rekening mee is gehouden. Iedere gek kan met een auto op een menigte inrijden, dat kan je gewoon niet voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

En de beveiliging was wel zwak zeg, eerste keer aangehouden, niet dat ze hem dan arresteren, of het melden dat hij er eerder door wou zodat de andere scherp konden gaan staan.

Wat een onzin. Net alsof ze iedereen gaan arresteren die vraagt of hij voorbij de hekken mag met zijn auto. En dan nog, iemand die met zo'n snelheid op een menigte komt afgereden, die stopt niet voor een agentje meer. Of wil je zeggen dat ze alles moesten gaan barricaderen ofzo?

Niemand kon dit voorspellen of verwachten, vandaar dat er ook niet echt rekening mee is gehouden. Iedere gek kan met een auto op een menigte inrijden, dat kan je gewoon niet voorkomen.

Ja dit was gewoon niet te voorkomen. ze kunnen niet alles afzetten met betonblokken ofzo omdat de eenheden er wel door moesten kunnen als er wat zou gebeuren wat het geval was.

Link to comment
Delen op andere websites

Er vallen wel vaker meer dan 2 doden (denk aan Turkish Airlines).

Tja, het is gebeurd. Je kan er niks tegen doen.

Het enigste waarom iedereen hier veel aandacht aan besteed is omdat het zogenaamd 'koninginendag' was.

Tja, mij maakt het niet zo heel veel uit. Ik bedoel, tuurlijk is het wel erg. Maarja, denk aan oorlogen o.i.d. daar gebeuren ergere dingen dan dit.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Die man was gewoon niet helemaal in orde, hij had weliswaar geen geestelijke afwijking ofziets, maar hij was in ieder geval gek genoeg om zich met zijn Suzuki Swift door een mensenmassa in te rijden en vervolgens zichzelf in de Naald te boren. Waarschijnlijk deed hij dit, omdat hij een tijdje terug was ontslagen, maar om dan (op dit moment) 5 mensen het leven te laten, vind ik wel een erg rare manier om je woede op af te richten. Kortom R.I.P. voor de mensen die zijn omgekomen.

Grz GTA_MasterNL

Link to comment
Delen op andere websites

Komen sommige weer met hun complot theoriën.. :7

De auto is helemaal niet beschoten, dat zogenaamde kogelgat is gewoon een reflextie van iets groens in de lak. Dat heeft elke auto, maar dat zou je zelf ook nog wel kunnen zien. Erg oneerbiedig hoe mensen proberen soort Easter Eggs hierin te vinden. Wacht gewoon af op het politie rapport en dan krijgt de pers daar echt wel lucht van.

Overigens, die knallen is onder andere van het hek en de mensen die hij aanrijd. Dat maakt ook een soort plof/klap geluid zoals ooggetuigen bevestigd hebben.

Wat ik uit alle berichten heb gevormd is het volgende;

- Auto kan niet via de ene ingang

- Ramt de hekken bij een andere ingang

- Ramt de 1e mensen massa

- Ramt de 2e wegversperring

- Ramt de volgende mensen massa

- Komt op de kruising

- Rijd bewusteloos/versuft tegen het monument aan

Vreselijk wat er gebeurd is en ik hoop dat de beveiliging wordt aangescherpt volgend jaar. Het was toch echt een aanslag op het koninklijk huis. Het is krankzinnig dat de verdachte zó dicht bij de bus kon komen. Iets wat nooit meer mag gebeuren en waar voor mij stevige consequenties aan moeten liggen. Eventueel onderzoek naar de beveiliging en of hier mensen nalatig zijn geweest. Het is niet het Zadkine college wat je bewaakt, maar de koninklijke familie!

Overigens mijn laatste verwachte post aan dit topic. Alsnog mijn steunbetuiging aan de nabestaanden van de overledenen en de familie's van de gewonden. Ik barste bijna in tranen uit toen ik dat meisje zag 'zitten' op die foto (eigenlijk zat ze niet, maar vloog ze over de kop)

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Er vallen wel vaker meer dan 2 doden (denk aan Turkish Airlines).

Tja, het is gebeurd. Je kan er niks tegen doen.

Het enigste waarom iedereen hier veel aandacht aan besteed is omdat het zogenaamd 'koninginendag' was.

Tja, mij maakt het niet zo heel veel uit. Ik bedoel, tuurlijk is het wel erg. Maarja, denk aan oorlogen o.i.d. daar gebeuren ergere dingen dan dit.

Apple-Mac

Het gaat erom dat dit een aanslag was op het Koningshuis, en niet zomaar op een paar mensen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...