Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

Er vallen wel vaker meer dan 2 doden (denk aan Turkish Airlines).

Tja, het is gebeurd. Je kan er niks tegen doen.

Het enigste waarom iedereen hier veel aandacht aan besteed is omdat het zogenaamd 'koninginendag' was.

Tja, mij maakt het niet zo heel veel uit. Ik bedoel, tuurlijk is het wel erg. Maarja, denk aan oorlogen o.i.d. daar gebeuren ergere dingen dan dit.

Apple-Mac

Het gaat erom dat dit een aanslag was op het Koningshuis, en niet zomaar op een paar mensen

Apple-Mac had inderdaad niet helemaal door om hoeveel gewonden het ging. Echter, maak geen onderscheid tussen 'zomaar een paar mensen' en 'het koningshuis'. Het is allebei even erg, denk hierbij niet eens aan de onschuldige slachtoffers die gewond raakten. Ach, om eerlijk te zijn zat het er wel weer aan te komen. Een willekeurige gek die zijn frustraties tegen het koningshuis zover laat komen, dat hij daadwerkelijk een aanslag pleegt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

Voor Nederland is het erger als heel het Koningshuis wordt afgemaakt, dan als er 5 normale mensen dood gaan. Het is hard om te zeggen, maar het is wel zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor Nederland is het erger als heel het Koningshuis wordt afgemaakt, dan als er 5 normale mensen dood gaan. Het is hard om te zeggen, maar het is wel zo.

Het is alleen maar ''erger'' omdat hun worden gezien als de staats familie van Nederland en ze erg belangrijk zijn. Nederland had dan veel heftiger gereageerd, Maar het is niet erger. De konings familie zijn ook gewoon mensen.

Bewerkt: door Sa_bulldog
Link to comment
Delen op andere websites

Voor Nederland is het erger als heel het Koningshuis wordt afgemaakt, dan als er 5 normale mensen dood gaan. Het is hard om te zeggen, maar het is wel zo.

Nee elke dode is even erg, of het nou van koninklijke bloede is of gewoon een normale burger. Die mensen zijn gestorven in de plaats van het koningshuis. Aangezien ze daar allemaal kwamen om de koninklijke optocht te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Waarom zou je het op 30 April doen? Als het vandaag was...

2. Was die man (GTA) verslaafd ofzo? Want dit kan je ook zien als zelfmoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een man van bijna 40 jaar die zie ik echt geen gta spelen. en jullie zitten allemaal te zeuren van dat ze de schuld aan gta geven. Maar tot nu toe zijn jullie de enige die er over beginnen. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

zlkoningindag-CCI0904301W_tcm44-511132.jpg

De man die gisteren tijdens Koninginnedag een aanslag pleegde, is overleden. De NOS heeft uit betrouwbare bron vernomen dat de man vannacht in het ziekenhuis is overleden aan zijn verwondingen.

De 38-jarige man, Karst T. uit Huissen, reed gisteren in op toeschouwers langs de route van de koninklijke bus tijdens Koninginnedag. Met zijn dood komt het dodental van het drama op zes.

Koninklijke familie

De verdachte heeft vlak na de aanslag, toen hij nog in zijn auto zat, tegen politiemensen gezegd dat hij het gemunt had op de koninklijke familie. Daarna was hij er te slecht aan toe om te worden verhoord.

De man werkte tot voor kort als beveiliger en zou onlangs zijn ontslagen. Voordat hij in Huissen woonde, heeft hij in Velp gewoond.

Bron : Nos.nl

Link to comment
Delen op andere websites

BELANGRIJK BERICHT

Volgens bronnen van de nos is de man K.T vanacht overleden. Wat zijn reden was is nog niet vrijgegeven.

Bron: NOS en RTL

Link to comment
Delen op andere websites

Het is jammer, ik wens zo een man niets liever dan de dood toe, maar ik zie hem toch liever wegkwijnen in een cel. Nu kan hij geen verantwoording afleggen voor zijn bizarre daden. :N

Link to comment
Delen op andere websites

BELANGRIJK BERICHT

Volgens bronnen van de nos is de man K.T vanacht overleden. Wat zijn reden was is nog niet vrijgegeven.

Bron: NOS en RTL

nu weten we niet waarom die man het gedaan heeft. Ik zag ook al een foto van de man.

Hij had allemaal bloed op zijn hoofd. Hij was er ernstig aan toe. Ook toen ik zag hoe die auto tegen dat ding aan knalde. Het was nog best een wonder dat hij toen nog levend was.

Link to comment
Delen op andere websites

BELANGRIJK BERICHT

Volgens bronnen van de nos is de man K.T vanacht overleden. Wat zijn reden was is nog niet vrijgegeven.

Bron: NOS en RTL

nu weten we niet waarom die man het gedaan heeft. Ik zag ook al een foto van de man.

Hij had allemaal bloed op zijn hoofd. Hij was er ernstig aan toe. Ook toen ik zag hoe die auto tegen dat ding aan knalde. Het was nog best een wonder dat hij toen nog levend was.

misschien hebben ze nog iets kunnen vinden of horen maar dat ze dat tot nu toe achterhouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt ik wakker, zet TV aan en hoor dat, echt zwaar irritant dat dat nu gebeurd is, nu hebben we allemaal nog vragen die onbeantwoord blijven..

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt ik wakker, zet TV aan en hoor dat, echt zwaar irritant dat dat nu gebeurd is, nu hebben we allemaal nog vragen die onbeantwoord blijven..

ehm ^_^

(F1Master007 @ 1 May 2009, 08:54:17) *

BELANGRIJK BERICHT

Volgens bronnen van de nos is de man K.T vanacht overleden. Wat zijn reden was is nog niet vrijgegeven.

Bron: NOS en RTL

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...