Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

Ben ik de enige die een beetje medelijden heeft gekregen met onze Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en z'n homies in de politiek? Het is toch cynisch dat ze ons jarenlang bang hebben gemaakt voor moslimterroristen en mannen met baarden, met de bijbehorende antiterreurwetten tot in je slaapkamer toe, en vervolgens wordt de eerste aanslag in Nederland deze eeuw gepleegd door een rasautochtoon. En hij had niet eens een baard.

En nou de grote vraag: Had de politiepost die eerder een stopteken gaf hem wel direct gearresteerd als 'ie zwart haar, een donkere baard en een Zuid-Europees kleurtje had gehad?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

Voorafgaand aan de wedstrijd AGOVV Apeldoorn - VVV Venlo wordt er een minuut stilte gehouden. Ook de spelers van AGOVV zullen rouwbanden dragen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die een beetje medelijden heeft gekregen met onze Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en z'n homies in de politiek? Het is toch cynisch dat ze ons jarenlang bang hebben gemaakt voor moslimterroristen en mannen met baarden, met de bijbehorende antiterreurwetten tot in je slaapkamer toe, en vervolgens wordt de eerste aanslag in Nederland deze eeuw gepleegd door een rasautochtoon. En hij had niet eens een baard.

En nou de grote vraag: Had de politiepost die eerder een stopteken gaf hem wel direct gearresteerd als 'ie zwart haar, een donkere baard en een Zuid-Europees kleurtje had gehad?

ik denk dat ze hem in ieder geval wel verdachter vonden, maar of ze hem hadden aangehouden weet ik nog niet zo zeker. Want nederland blijft toch een vrij land en het gewoon vragen mag toch? je slaat iemand niet in de boeien omdat hij iets vraagt en een andere kleur heeft. dan ga je te ver.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb ik nog een vraag. Was de auto al zo beschadigt toen hij de mensen raakte of raakte hij zo beschadigt door de klap op de mensen(Wat mij een beetje onlogisch lijkt want zoveel schade krijgt een auto niet van een paar mensen raken)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb ik nog een vraag. Was de auto al zo beschadigt toen hij de mensen raakte of raakte hij zo beschadigt door de klap op de mensen(Wat mij een beetje onlogisch lijkt want zoveel schade krijgt een auto niet van een paar mensen raken)

Hij raakte al 2 dranghekken ervoor..

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen zeggen dat dit net zo erg is als 11 September 2001. Wat vinden jullie daarvan?

Mijn mening is duidelijk: Vergeleken met 11 September is dit een piep klein aanslagje.

Link to comment
Delen op andere websites

De deuk van de auto is gekomen door een wat dikkere man die direct ter plekke is overleden.

Hier een hele erge schokkende foto van de man

NIET DRUKKEN ALS JE EEN ZWAKKE MAAG HEBT

Klik hier

Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb ik nog een vraag. Was de auto al zo beschadigt toen hij de mensen raakte of raakte hij zo beschadigt door de klap op de mensen(Wat mij een beetje onlogisch lijkt want zoveel schade krijgt een auto niet van een paar mensen raken)

Je moet bedenken dat als je iemand aanrijd met 100km/u dat het wel flinke schade kan leveren, erger dan je denkt.

Maar hij is door een hek gereden, en de andere weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een persoon weegt bijvoorbeeld gemiddeld 60 kilo en een hek weegt iets minder. Maar ik vind wel dat er een onderzoek moet worden gedaan naar de beveiliging.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat nieuws:

GEZIEN OP NOS VANOCHTEND

De dader is vanacht aan zijn verwondingen overleden. En er zijn nu 5 doden, 4 zwaargewonden en nog veel meer lichtgewonden :N

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat nieuws:

GEZIEN OP NOS VANOCHTEND

De dader is vanacht aan zijn verwondingen overleden. En er zijn nu 5 doden, 4 zwaargewonden en nog veel meer lichtgewonden :N

Dit is 2 uur geleden ook gezegd :puh:

Maar goed voor je bijdragen voor diegene die het nog niet wisten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat nieuws:

GEZIEN OP NOS VANOCHTEND

De dader is vanacht aan zijn verwondingen overleden. En er zijn nu 5 doden, 4 zwaargewonden en nog veel meer lichtgewonden :N

Zoals FerryN zegt is dit oud nieuws. :Y

>>> Door Jowx: Waarom post jij dit dan ook? Eén keer is toch genoeg?? <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat die dader is overleden. Die man had de rest van zijn leven moeten boeten voor wat hij heeft gedaan. Nu komt hij er wel erg makkelijk vanaf.

En het is ook vreselijk voor de nabestaanden van de overleden personen. Die willen natuurlijk weten waarom hij het heeft gedaan. Voor die mensen is het volgens mij helemaal vreselijk dat ze nu niets wijzer worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...