wesley123 Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Ik zag het op tv toen het gebeurde, ik woon er zelf net ene kilometer van af er vlogen direct wel eens tuk of 5 helicopters over. Ik vind het echt erg wat er is gebeurt, voor iedereen, er zijn ruim 100000 mensen hier naar apeldoorn gekomen om de koningin te zien en dan eindigt het zo, ook weer ander half miljoen weg en alle moeite hier was nu gedaan om niks. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Hier zie je nog is de verschrikkelijke gevolgen. Je hoort kinderen en mensen schreeuwen. :S Iedereen is vast en zeker in shock. :/ Niet kijken als je gevoelig bent!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 ik zag het op tv gebeuren ik was echt verbaasd.en die vent is vannacht in het ziekenhuis overleden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Jammer dat hij is overleden. Overlijden is veel minder erg dan de rest van je levensjaren slijten in de cel. Tja.. Een molotov cocktail door z'n raam gooien heeft nu toch al geen zin meer, aangezien het niet "zijn huis" meer was Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 ik denk dat ze hem in ieder geval wel verdachter vonden, maar of ze hem hadden aangehouden weet ik nog niet zo zeker. Want nederland blijft toch een vrij land en het gewoon vragen mag toch? je slaat iemand niet in de boeien omdat hij iets vraagt en een andere kleur heeft. dan ga je te ver. De afgelopen jaren is er door zowel de media als de overheid keihard gewerkt om een stereotype van een terrorist neer te zetten als een jonge moslim met een baard. Als de bestuurder daaraan had voldaan hadden ze zonder moeite z'n hele auto doorzocht op explosieven en hem vastgezet bij ook maar iets verdachts. In de ideale rechtstaat zou de politie objectief zijn, maar in de praktijk is ze dat toch niet, bewust of onbewust. Dat is niemand. En het is ook vreselijk voor de nabestaanden van de overleden personen. Die willen natuurlijk weten waarom hij het heeft gedaan. Voor die mensen is het volgens mij helemaal vreselijk dat ze nu niets wijzer worden. Waarom zou je een logische verklaring zoeken? Die is er toch niet. Voor een logische verklaring is nodig dat de dader eerst heeft nagedacht over wat 'ie ging doen, en uit alles blijkt natuurlijk dat 'ie dat niet gedaan heeft. Anders rij je niet met je autootje door een menigte mensen heen met als doel een bus te rammen om de inzittenden van die bus te vermoorden. Ook als 'ie nog zou leven zouden we toch niet meer te weten komen dan dat 'ie Beatrix dood wilden hebben, om wat voor antimonarchistische reden dan ook. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Hoe erg ik het ook vind, als iemand iets doet heeft hij er altijd een reden voor, dat zal hij ook wel hebben gehad. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Voor Nederland is het erger als heel het Koningshuis wordt afgemaakt, dan als er 5 normale mensen dood gaan. Het is hard om te zeggen, maar het is wel zo. Waarom zou dat ineenkeer 'erger' zijn dan? Omdat hun zogenaamd 'machtiger' zijn of wat dan ook? Het is allebei even erg, en eerlijk gezegd zou ik meer berouwen bij 5 gewone burgers dan 5 leden van koninklijke huis. Apple-Mac Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Voor Nederland is het erger als heel het Koningshuis wordt afgemaakt, dan als er 5 normale mensen dood gaan. Het is hard om te zeggen, maar het is wel zo. Waarom zou dat ineenkeer 'erger' zijn dan? Omdat hun zogenaamd 'machtiger' zijn of wat dan ook? Het is allebei even erg, en eerlijk gezegd zou ik meer berouwen bij 5 gewone burgers dan 5 leden van koninklijke huis. Apple-Mac Lance Vance heeft wel gelijk, als het vandaag had gebeurt, was er geen groot ophef over geweest. Ze doen net of hun boven ons staan, en of hun ''heilig'' zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Voor Nederland is het erger als heel het Koningshuis wordt afgemaakt, dan als er 5 normale mensen dood gaan. Het is hard om te zeggen, maar het is wel zo. Waarom zou dat ineenkeer 'erger' zijn dan? Omdat hun zogenaamd 'machtiger' zijn of wat dan ook? Het is allebei even erg, en eerlijk gezegd zou ik meer berouwen bij 5 gewone burgers dan 5 leden van koninklijke huis. Apple-Mac Ik ben het eens met Apple-Mac, een mens is een mens en de leden van het koningshuis zijn niet ''superieur'' aan de normale Nederlander. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Dat bedoel ik toch ook niet. Maar denk eens aan de chaos als Nederland ineens zonder koningin, prins, en prinsessen zit. Dan is Nederland gelijk naar de klote. Het is verschrikkelijk voor die 5 mensen maar dit kan nog gecompenseerd worden. Als de hele koninklijke familie was afgemaakt was de chaos niet te overzien geweest. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Dat bedoel ik toch ook niet. Maar denk eens aan de chaos als Nederland ineens zonder koningin, prins, en prinsessen zit. Dan is Nederland gelijk naar de klote. Het is verschrikkelijk voor die 5 mensen maar dit kan nog gecompenseerd worden. Als de hele koninklijke familie was afgemaakt was de chaos niet te overzien geweest. Nouja, alsof het ineens zonder Koningin en volgelingen heel Nederland als die zandbakkenlanden worden en een of andere terreurgroep alles overneemt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) Dat bedoel ik toch ook niet. Maar denk eens aan de chaos als Nederland ineens zonder koningin, prins, en prinsessen zit. Dan is Nederland gelijk naar de klote. Het is verschrikkelijk voor die 5 mensen maar dit kan nog gecompenseerd worden. Als de hele koninklijke familie was afgemaakt was de chaos niet te overzien geweest. Onzin. Nederland wordt niet eens écht bestuurd door de koninklijke familie, maar door de regering. De koningin staat alleen symbool, en heeft verder geen belangrijke functie. Dus: Niks chaos, we zouden het makkelijk zonder de koninklijke familie kunnen *Btw. voor sommige die vinden dat ik misschien hard of tegen de koninklijke familie overkom. Nee, dat is niet zo. Het enigste wat ik doe is iedereen gelijk stellen (Sommige hebben er nogal moeite mee). Ik heb zo'n hekel aan dat die, of die wordt voorgetrokken omdat ze zogenaamd 'belangrijker' zijn...* Apple-Mac Bewerkt: 1 mei 2009 door Apple-Mac Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 Ik wil toch nog even reageren; De afgelopen jaren is er door zowel de media als de overheid keihard gewerkt om een stereotype van een terrorist neer te zetten als een jonge moslim met een baard. Als de bestuurder daaraan had voldaan hadden ze zonder moeite z'n hele auto doorzocht op explosieven en hem vastgezet bij ook maar iets verdachts. In de ideale rechtstaat zou de politie objectief zijn, maar in de praktijk is ze dat toch niet, bewust of onbewust. Dat is niemand. Onzin, elke verdachte wordt even snel aangepakt. Deze man werd ook meteen in de auto ondervraagd, de auto werd ook nog eens direct op bommen gecontroleerd. Of je nu zwart of wit bent, als je met een auto op het publiek in rijd en de bus net mist, dan gaan ze echt niet liever doen hoor. Waarom zou je een logische verklaring zoeken? Die is er toch niet. Voor een logische verklaring is nodig dat de dader eerst heeft nagedacht over wat 'ie ging doen, en uit alles blijkt natuurlijk dat 'ie dat niet gedaan heeft. Ohnee? GeenStijl kopte dat het misschien een vader was die zijn dochter niet mocht zien van de overheid. Blijkbaar voor zo'n iemand reden genoeg. Het gebeurd heel vaak dat iemand iets doet, ookal zijn de logische redenen nog zo klein; ze zijn er wel. Trouwens, waarom ik post is het volgende; klik. De televaag heeft de hele voorpagina eraan besteed en ook een tekening erbij gezet hoe het geweest is. Zelf had ik begrepen dat hij 2x een massa menigte ramde. Wel vreemd overigens, als je ziet hoe makkelijk je door kan rijden. Je ziet een auto van verre aankomen, waarom niet zo'n procedure. Twee hekken, eerste hek op 50 m van 2e hek. Auto wordt bij eerste hek gezien als iemand die verdwaald is; 'oh, dan draai ik wel om'. Rijd hij toch door dan begint de man bij het 2e hek te schieten. Uiteraard informatieborden erbij en waarschuwingsschot. Extreme uitkomst, maar er gaat geen auto meer door het publiek. Optie twee is betonnen blokken plaatsen met evt. SWAT voertuigen ervoor. Beter afschermen dus. Als ik naar dat plaatje kijk denk ik ook.. tja.. Dat er iemand zo gek was om door de menigte te rijden, dat verwachte niemand. Maar om eerlijk te zijn was de menigte het 'schild', de enige beveiliging om het kruispunt te betreden. Een erg zorgelijke situatie dus. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 De koningin is hetzelfde als mij, als jou, als hij. Alleen zij leeft op ons belastinggeld en wij moeten werken. Ik kan zonder haar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) K vind het diep triest.. die beelden moeten van internet af. Dat is gewoon Respectloos Het ergste is nog wel dat de dader niet kon boeten voor zijn daden. PS: Hierboven 'K vind dat je gelijkt hebt... zij doet helemaal niks... Bewerkt: 1 mei 2009 door j0uk3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts