Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

Lance Vance heeft wel gelijk, als het vandaag had gebeurt, was er geen groot ophef over geweest.

Dat vind ik ook een beetje hoog gegrepen die uitspraak die je nou doet. Het had sowieso het nieuws wel gehaald als een gek op wat voor feest dag dan ook op een groep mensen in rijd. Daarnaast was het een geplande aanslag op de koninklijke familie. Als die vent de macht over het stuur niet verloren was, was de kans groot dat die auto in de bus van het koningshuis had gezeten...

Ze doen net of hun boven ons staan, en of hun ''heilig'' zijn.

Waar slaat dat nou weer op? Ze beseffen maar al te goed de ernst van deze zaak en ik vind het nogal dapper van Beatrix dat ze recht uit haar hart heeft gesproken gisteren. Normaal is ze juist perfectionistisch en oefent ze een speech 20x over. Of besefte jij de emotie niet? Alleen al haar uitstraling zei al genoeg, over het feit dat ze behoorlijk aangeslagen was. Beetje respectloos om zulke uitspraken te gaan roepen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

Dat vind ik ook een beetje hoog gegrepen die uitspraak die je nou doet. Het had sowieso het nieuws wel gehaald als een gek op wat voor feest dag dan ook op een groep mensen in rijd. Daarnaast was het een geplande aanslag op de koninklijke familie. Als die vent de macht over het stuur niet verloren was, was de kans groot dat die auto in de bus van het koningshuis had gezeten...

Even het nieuws halen is toch echt wat anders dan tot 6 uur non-stop nieuws erover.. En toen bij alle actualiteitenprogramma's er nog uren over doorgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Of het opzet was of niet:

Het is triest dat het gebeurt is. 5 onschuldige mensen die dachten een leuke dag te krijgen, moeten het met de dood bekopen. Anderen misschien wel voor de rest van hun leven lichamelijk gehandicapt.

Mensen praten nu al over een idioot van een man die dit gedaan heeft. En dat is het misschien ook. Aan de andere kant......waarom deed hij dat?. Je doet het niet zomaar natuurlijk. Misschien heeft die man wel zoveel tegenslagen gehad dat hij niet meer wist wat hij deed...

Desalniettemin een vreselijk drama

Link to comment
Delen op andere websites

De koningin is hetzelfde als mij, als jou, als hij. Alleen zij leeft op ons belastinggeld en wij moeten werken. Ik kan zonder haar.

Oke dus jij wil beweren dat als een gewone bewoner doodgaat het even erg is als dat wanneer bijv. Barak Obama dood gaat.

Gelijkheid, mn ass. Dat is alleen maar een mooie illusie die door mensen in de wereld op word gehouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik ook een beetje hoog gegrepen die uitspraak die je nou doet. Het had sowieso het nieuws wel gehaald als een gek op wat voor feest dag dan ook op een groep mensen in rijd. Daarnaast was het een geplande aanslag op de koninklijke familie. Als die vent de macht over het stuur niet verloren was, was de kans groot dat die auto in de bus van het koningshuis had gezeten...

Even het nieuws halen is toch echt wat anders dan tot 6 uur non-stop nieuws erover.. En toen bij alle actualiteitenprogramma's er nog uren over doorgaan.

En toch vind ik het niet eens zo gek, het was wel een geplande aanslag geweest op het koningshuis. Dit soort aanslagen gebeuren tot slot ook niet dagelijks in Nederland :O

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik ook een beetje hoog gegrepen die uitspraak die je nou doet. Het had sowieso het nieuws wel gehaald als een gek op wat voor feest dag dan ook op een groep mensen in rijd. Daarnaast was het een geplande aanslag op de koninklijke familie. Als die vent de macht over het stuur niet verloren was, was de kans groot dat die auto in de bus van het koningshuis had gezeten...

Even het nieuws halen is toch echt wat anders dan tot 6 uur non-stop nieuws erover.. En toen bij alle actualiteitenprogramma's er nog uren over doorgaan.

En toch vind ik het niet eens zo gek, het was wel een geplande aanslag geweest op het koningshuis. Dit soort aanslagen gebeuren tot slot ook niet dagelijks in Nederland :O

Dagelijks is er ook geen feest en zitten de koningin en die hele bups in een bus

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Oke dus jij wil beweren dat als een gewone bewoner doodgaat het even erg is als dat wanneer bijv. Barak Obama dood gaat.

Gelijkheid, mn ass. Dat is alleen maar een mooie illusie die door mensen in de wereld op word gehouden.

Als een doodgewone bewoner doodgaat, waarom zou dat niet (zo heel erg) zijn, dan dat Barack Obama doodgaat?

Precies, omdat hij veel macht heeft, populair is, en omdat mensen hem vereren.

Wat jij zegt is echt een en al onzin, en eigenlijk ook lichtelijk discrimnatie. Als iemand die blank is overlijd, moet dat dan ook veel erger zijn dan dat iemand die zwart is overlijd?

Als jij zo'n fan van de koningin bent, waarom stuur je vanaf nu maandelijks geen bedrag op aan de koningin, zodat ze je medeleven waardeerd?

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

moet je dit filmpje dan zien. een tv crew vraagt de mening aan voorbijgangers van wat ze ervan vinden.

eentje zegt zelfs van ja leuk toch eindelijk gebeurt er iets spannends in nederland, en ze hadden de koningin dood moeten rijden.

wat een achterlijke mongolen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

moet je dit filmpje dan zien. een tv crew vraagt de mening aan voorbijgangers van wat ze ervan vinden.

eentje zegt zelfs van ja leuk toch eindelijk gebeurt er iets spannends in nederland, en ze hadden de koningin dood moeten rijden.

wat een achterlijke mongolen :duh:

Dat die getinte maar naar Irak ofzo verhuist, daar gebeurt zat dingen, die twee sporen niet.

Link to comment
Delen op andere websites

7 DODEN !!!

:N :N :N

er is nog iemand overleden. :-(

AMSTERDAM - In het ziekenhuis in Zwolle is de burgermedeweker van de Koninklijke Marechaussee, die bij het drama in Apeldoorn zwaargewond raakte, aan zijn verwondingen overleden. dat heeft de bevelhebber van de Koninklijke Marechaussee in Den Haag, luitenant-generaal Dick van Putten, zojuist laten weten

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Oke dus jij wil beweren dat als een gewone bewoner doodgaat het even erg is als dat wanneer bijv. Barak Obama dood gaat.

Gelijkheid, mn ass. Dat is alleen maar een mooie illusie die door mensen in de wereld op word gehouden.

Als een doodgewone bewoner doodgaat, waarom zou dat niet (zo heel erg) zijn, dan dat Barack Obama doodgaat?

Precies, omdat hij veel macht heeft, populair is, en omdat mensen hem vereren.

Wat jij zegt is echt een en al onzin, en eigenlijk ook lichtelijk discrimnatie. Als iemand die blank is overlijd, moet dat dan ook veel erger zijn dan dat iemand die zwart is overlijd?

Als jij zo'n fan van de koningin bent, waarom stuur je vanaf nu maandelijks geen bedrag op aan de koningin, zodat ze je medeleven waardeerd?

Apple-Mac

Ik heb niks met de koningin, ik zeg alleen dat gelijkheid in deze wereld onzin is. Als er één dode is wordt het in 2 minuten op het nieuws gemeld, als Obama dood zou gaan zou je de hele week niks anders meer horen. Zo gaat het nu eenmaal, maakt niet uit of jij en ik het daar mee eens zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

7 DODEN !!!

:N :N :N

er is nog iemand overleden. :-(

AMSTERDAM - In het ziekenhuis in Zwolle is de burgermedeweker van de Koninklijke Marechaussee, die bij het drama in Apeldoorn zwaargewond raakte, aan zijn verwondingen overleden. dat heeft de bevelhebber van de Koninklijke Marechaussee in Den Haag, luitenant-generaal Dick van Putten, zojuist laten weten

Wat erg, en wat is je bron?

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

er zijn nu dus 7 doden gevallen en dit is het nieuws met de slachtoffers tot nu toe:

AMSTERDAM - Na het drama van Koninginnedag in Apeldoorn verkeren nog een slachtoffer, een vrouw, in kritieke toestand. In totaal liggen nog negen mensen in het ziekenhuis. Van de andere zeven slachtoffers is de toestand stabiel. Dat heeft burgemeester De Graaf vrijdagmiddag bekendgemaakt.

dus het is mogelijk dat er nog minstens 2 andere doden vallen, gelukkig zijn er ook al slachtoffers naar huis gestuurt.

Mijn bron is trouwens de telegraaf.nl

BRON

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

er zijn nu dus 7 doden gevallen en dit is het nieuws met de slachtoffers tot nu toe:

AMSTERDAM - Na het drama van Koninginnedag in Apeldoorn verkeren nog een slachtoffer, een vrouw, in kritieke toestand. In totaal liggen nog negen mensen in het ziekenhuis. Van de andere zeven slachtoffers is de toestand stabiel. Dat heeft burgemeester De Graaf vrijdagmiddag bekendgemaakt.

dus het is mogelijk dat er nog minstens 2 andere doden vallen, gelukkig zijn er ook al slachtoffers naar huis gestuurt.

Mijn bron is trouwens de telegraaf.nl

BRON

Wat erg hoop dat de anderen 2 blijven leven. Rust in vrede.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niks met de koningin, ik zeg alleen dat gelijkheid in deze wereld onzin is. Als er één dode is wordt het in 2 minuten op het nieuws gemeld, als Obama dood zou gaan zou je de hele week niks anders meer horen. Zo gaat het nu eenmaal, maakt niet uit of jij en ik het daar mee eens zijn.

Als je een normale doodsoorzaak sterft kom je niet eens op het nieuws, soms nog niet eens in de lokale krant bij de rouw advertenties, ligt eraan of de familie dit wilt.

Maarja, Media heeft er niks aan als iemand sterft met een normale doodsoorzaak die alleen zijn eigen stad kent, want de rest van Nederland kent diegene niet en kan het niet verrekken, daarnaast als ze bij iedere overledenen een bericht moeten plaatsen zijn ze lang bezig, over de hele wereld sterven vele mensen, maar daar hoor je niks over.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...