Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

Je kan toch alvast ergens een plek inrichten waar je alvast 10 ambulances en 5 brandweerwagens neerzet. En dan zo snel mogelijk met diezelfde takelwagen een weg vrij maken, zodat de ziekenwagens de gewonden kunnen afvoeren.

En ja scherpschutters. Zo blijf je aan de gang. Dan kun je ook nog overvliegen met een F16 en er een bom op gooien. Ik snap ook wel dat je nooit 100% alles kan afzetten. Maar je kan het ze in ieder geval zo moeilijk mogelijk maken.

zou idd ook kunnen ja, maar die mensen vinden echt wel een manier om wel een aanslag te plegen hoor, en het is een beetje zonde om dan ook volgend jaar heel veel bezig te zijn met voorbereidingen zodat het bijna onmogelijk is om met een auto er door heen te gaan, en dat dan andere dingen er weer bij in schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

En Politieke punten laat je voor het gemak even buiten beschouwing.. Wat is het voordeel van een president dan? Die zijn niet gratis.. :7

Dat beweert voor zo ver ik weet niemand hier :7 . En een voordeel? Ik vind een van de voordelen dat het een democratisch gekozen persoon is.

De koningin is een belangrijke vertegenwoordiger van onze staat en fungeert als een gezicht naar buiten voor de wereld. Het voordeel dan dat ze niet gekozen is door het volk is dat ze altijd redelijk politiek neutraal is, juist doordat ze weet dat ze niet per se een meerderheid van het volk achter zich heeft. Stel dat je een president hebt, dan zou een persoon met veel extremistischer standpunten aan de macht kunnen komen, zoals Geert Wilders, en dan is dat ons gezicht naar de wereld. Weliswaar is een deel van het volk (stel 60%) het daar dan mee eens, maar dan zijn dus ook veel Nederlanders (de andere 40%) het daar totaal niet mee eens. Nu zijn maar heel weinig mensen het echt absoluut niet eens met de koningin, aangezien ze toch niet zo veel politieke uitspraken doet. In het eerste geval wordt het volk dus veel slechter vertegenwoordigt dan in het tweede. En daarom is het handig dat de koningin niet gekozen is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat nou als 80% van de inwoners van een land tegen de koningin is,waarom is het dan wel een goede vertegenwoordiger?

Omdat ze dan nog steeds geen extreme uitspraken gaat doen in de wereldpolitiek en daarbij doet alsof ze namens het hele volk spreekt. Een gekozen leider zou dat wel doen, en daarmee vertegenwoordig je het volk altijd slechter dan wanneer je überhaupt nauwelijks politieke uitspraken doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam op het idee, om dat je hem op sommige plaatjes al neer zag hangen.

Dat het misschien door de beveiliging kwam, zijn schoten en dus kon hij niet meer sturen, en ze zeiden dat hij hersen dood was, maar hoe kan hij dan tegen de agent zeggen dat het met opzet was?

Heel raar vind ik dit zaakje, ik denk dat er een paar dingen in de doofpot worden gestopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Suzuki-eigenaren geïntimideerd

Automobilisten met een zwarte Suzuki Swift durven zich in Apeldoorn nauwelijks nog te vertonen. "Mijn wagen lijkt sprekend op die van Karst", beweert een 25-jarige vrouw tegen een verslaggever van De Telegraaf. "In de nacht van donderdag op vrijdag werden de spiegels vernield."

Toen de vrouw ging tanken, werd ze aangesproken door een man met een dreigende houding, die zich afvroeg waarom ze nog in zo'n auto durfde te rijden. Daarnaast krijgt ze de laatste paar dagen voortdurend middelvingers te zien. "De auto roept agressie op", denkt ze. Ook de Suzuki Swift Club heeft inmiddels bevestigd dat de auto een stuk minder populair is. "We hopen dat het overwaait", aldus een bestuurslid.

Bron: SpitsNieuws


Het is toch werkelijk te triest voor woorden...

Link to comment
Delen op andere websites

Tekst

Het is toch werkelijk te triest voor woorden...

Dat is inderdaad heel triest, die mensen weten toch dat zei het niet was. En zij kan ook niet zomaar even een nieuwe auto aanschaffen of haar auto verven. Mensen die zoiets doen dat zijn mensen die 1x van vrienden gehoord van het incident en die willen cool zijn en gaan dan zoiets doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, ik las het vandaag ook.

Als je mensen gaat intimideren omdat diegene in dezelfde auto rijdt zit er toch een steekje bij iemand los.

Dan kan je net zo goed iedereen die hetzelfde merk schoenen droeg als de dader gaan intimideren, omdat Karst toevallig ook die schoenen droeg.

Zwaar gestoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat de dader nog niet dood was. Anders hadden ze hem van mij levenslang kunnen geven en op de laatste dag van zijn leven, honderden zweepslagen mogen geven.

@: Ik bedoel: Jammer dat de dader nu overleden is.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat de dader nog niet dood was. Anders hadden ze hem van mij levenslang kunnen geven en op de laatste dag van zijn leven, honderden zweepslagen mogen geven.

@: Ik bedoel: Jammer dat de dader nu overleden is.

IK vind het ook maar jammer dat hij dood is, Hij is er veel te gemakkelijk vanaf gekomen die imbiciel :t

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een beetje voorbarig om "gekke dingen doen" te interpreteren als "ik ga een aanslag plegen". Dus in hoeverre kunnen we van een aankondiging spreken? Het is een beetje jammer dat we dit soort berichten wel vaker zullen zien, het wordt een hele hype. Iedereen komt met verklaringen, maar niemand weet echt wat er aan de hand was. Nu komt er een buurman die een maand geleden in een duister café gehoord heeft dat deze meneer na het blowen zei dat hij gekke dingen zou gaan doen. Meneer de buurman wilt graag even meedingen in de media-aandacht van deze zaak.. De media hoort wat ze wilt horen op dit moment, heel triest dit..
Link to comment
Delen op andere websites

Suzuki-eigenaren geïntimideerd

Automobilisten met een zwarte Suzuki Swift durven zich in Apeldoorn nauwelijks nog te vertonen. "Mijn wagen lijkt sprekend op die van Karst", beweert een 25-jarige vrouw tegen een verslaggever van De Telegraaf. "In de nacht van donderdag op vrijdag werden de spiegels vernield."

Toen de vrouw ging tanken, werd ze aangesproken door een man met een dreigende houding, die zich afvroeg waarom ze nog in zo'n auto durfde te rijden. Daarnaast krijgt ze de laatste paar dagen voortdurend middelvingers te zien. "De auto roept agressie op", denkt ze. Ook de Suzuki Swift Club heeft inmiddels bevestigd dat de auto een stuk minder populair is. "We hopen dat het overwaait", aldus een bestuurslid.

Bron: SpitsNieuws


Het is toch werkelijk te triest voor woorden...

dat is idd best triest, metene heeft alles en iederene ene slechte naam omdat ze toevallig in apeldoorn(of in welke stad leefde die gast), een suzuki swift rijdt en andere dingen. Dat je nou in zo'n auto rijdt maakt je nog niet iemand die door ene menigte wilt rijden, dat kan net zo goed iemand in een enzo zijn of ene andere dure auto.

Ik zag ook een dag na de aanslag ene zwarte swift op een trailer staan, vraag me nu af wat er mee gebeurt, niemand die nog zo'n auto wil kopen of erin wil rijden uit respect of schaamte.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...