Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo

ikt

Recommended Posts

Ik las vanochtend ook een stukje in de Telegraaf, over dat hij het gemunt had op Prins Willem Alexander en Maxima. Er wordt naar mijn idee te veel gespeculeerd wat ook weer roddels op gang brengt. Eerst was het een aanslag op het koningshuis, toen was het omdat de beveiliging niet goed genoeg was en nu moeten we dit weer lezen. Ik denk dat er nooit een definitief antwoord op komt, dat is nou zo jammer dat de dader overleden is... We zullen nooit met zekerheid weten waarom hij zo'n gruwelijke daad heeft begaan :N

Delen op andere websites

• Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

53

• Jowx

36

• F1Master007

30

• gerbieboy6

22

Ik heb gisteren nog een stuk gezien uit rond om tien. Waar een persoon zat die zichzelf kon vergelijken met Karst T. Hij had een taxi chauffeur neer gestoken. Deze meneer nam het niet voor Karst T op en ook niet voor zichzelf, maar wel voor de persoon achter de dader. En dat heeft mij wel aangesproken iets waar ik mezelf wel in kan vinden. Gelukkig ben ik geen persoon die ''gekke'' dingen gaat doen, Want dat zou mijn Situatie in de maatschappij en de droom alleen maar verslechteren. Ik was tot voor kort ook beveiliger. Zoals sommige mensen zich wel kunnen herinneren en mijn opleiding is stop gezet door mijn Privé situatie. Dit zou je kunnen vergelijken met Karst T maar dat is alleen maar een uitlokking van woede, want niet alle mensen zijn hetzelfde. Maar de mensen die allemaal bij het gesprek zaten zijn tot een conclusie gekomen. Het is en zal op speculatie blijven uitlopen, want de dader is overleden dus hij zal zelf nooit meer een verklaring kunnen geven. De mensen in het gesprek zeiden dat door de maatschappij mensen rare dingen gaat doen. De arme mensen leiden onder de crises terwijl de rijke mensen alsmaar rijker worden. Ze zeggen dat Karst T een man was die in zichzelf was gekeerd en geen liefde kreeg van zijn naasten. En dat schijnt heel er belangrijk te wezen, omdat je je problemen moet uiten en als je er zelf mee blijft zitten het alleen maar opstapelt. Door al die problemen bij elkaar komt er op een duur een druppel die de emmer doet overlopen, waardoor je niet meer jezelf bent. Volgens deze mensen waren de mensen die daar stonden niet zijn probleem, maar ze stonden wel tussen zijn woede en oplossing in.

Wat hun dus proberen te zeggen is dat je de daad van Karst T niet goed kan praten, maar dat het een mens was met problemen en wat misschien veel meer mensen in Nederland hebben en dat de maatschappij dat niet ziet waardoor er steeds meer problemen zich zullen opdoen als er niks aan gedaan word. Ik kan mij er in vinden, omdat de maatschappij inderdaad niet goed in elkaar zit en er niks van klopt. Ik uit mijn woedde op een andere manier. Maar niet door dat soort dingen.

Delen op andere websites

Ik heb nergens last van gehad op koninginnendag

Al was iemand van het koningshuis dood wat het zo van: owh iemand van het koningshuis dood?

Wat erg. En dan leef ik gewoon weer verder ik ga niet dagen zitte janken

Ik heb niet zoveel met die 'oranjes' eigenlijk ook niks met de regering :schater: .

Eerst dacht ik laat die oranjes maar sterven inplaats van toeschouwers :duh:

Greetzz

Delen op andere websites

Het drama in Apeldoorn heeft een 8ste (!) leven geëist! :N

Bron: NOS.nl.

Het is een 46-jarige vrouw uit Moergestel, terwijl haar 14-jarige dochter een paar dagen geleden nog werd ontslagen uit het ziekenhuis. :puh:

Bewerkt: door Torritor
Delen op andere websites

Het is een 46-jarige vrouw uit Moergestel, terwijl haar 14-jarige dochter een paar dagen geleden nog werd ontslagen uit het ziekenhuis. :puh:

Gisteren was de herdenking voor 7 slachtoffers.

En vandaag is er een achtste.

Dat vind ik echt genaaid.

Delen op andere websites

Echt vreselijk!

Ik heb vanavond nog op RTL 4 heel het verslag gezien en ook de herdenking echt zielig voor de familie en vrienden van de slachtoffers.

Delen op andere websites

2 keer een epic failure, is het misschien niet een idee om het topic eerst ff te lezen voordat je iets post? :7

Anyway, ik heb de herdenking bekeken en vond het allemaal mooi gedaan. Beter hadden ze het denk ik niet kunnen doen.

Delen op andere websites

• 4 maanden later...
ode en gewonden bij aanrijding benzinestation

Uitgegeven: 21 september 2009 16:55

Laatst gewijzigd: 21 september 2009 18:19

GORINCHEM - Bij een benzinestation langs de A27 tussen Meerkerk en Gorinchem is maandag een dode gevallen nadat twee auto's naar binnen reden en daarbij de winkel ramden. Bij het incident zouden zeker zes gewonden zijn gevallen, van wie drie ernstig.

© ANP

Dat heeft de politie gemeld, zo meldt de NOS.

Het incident gebeurde bij een Esso-station aan de kant van de rijbaan richting Breda. Het is volgens de politie nog ''onduidelijk wat de aanleiding van het incident is''.

Aanslag

Volgens de NOS zou het kunnen gaan om een aanslag of een poging tot een overval. De politie is begonnen met een sporenonderzoek.

Onder de slachtoffers bevinden zich medewerkers van het Esso-station, mensen die in de winkel aanwezig waren en een bestuurder. Direct na het incident onstond er een kleine brand, die meteen werd geblust.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...