GTA freakje Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Hallo iedereen, Ik heb laatst mijn hele PC geupgrade. (behalve harde schijf en DVD drive) Toen ik FSX wilde splene moest ik (zoals altijd) activeren. Helaas kan dat niet meer omdat ik het met vorige hardware ook al had geactiveerd en ik kreeg de melding dat ik het limiet had bereikt. Ik kan activeren door de telefoon en nog op een andere manier. Wat moet ik nu doen? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Kijk, als je het spel echt super graag wilt spelen zou ik gewoon bellen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Wat is die andere manier dan? Reageren
GTA freakje Geplaatst: 1 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) Wat is die andere manier dan? Dat kan ik me juist niet zo goed meer herinneren. EDIT: de laatste optie was later activeren. Ik heb toch maar gebeld. Die vrouw snapte er volgens mij niet veel van. Ze zei dat je maar op 1 PC kan activeren. Maar juist omdat alles nieuw is werkt het niet meer. Bewerkt: 4 mei 2009 door GTA freakje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.