stefan321 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 criminalsloco is een leuke site leuke staf enzovoort het zal leuk zijn als jullie ook mee gaan doen klik hier jullie kunnen mij er ook mee helpen Reageren
stefan321 Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Lijkt me wel grappig. het is ook grappig als je hulp nodig heb ik heet stefan123 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 dit mag niet!het is reclame Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) dit mag niet!het is reclame Jij mag niet op slotjes vragen Dan mag dit toch ook niet ? EDIT: en nog wel meer Bewerkt: 30 april 2009 door gerbieboy6 Reageren
FerryN Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Eerst heb ik dit gespeelt, totdat die killrank kwam, toen ben ik gestopt, toen was er ook een stuk minder aan door die updates en de zoveelste reset, netzoals toen bij Omerta/Barafranca, ik doe nu niet meer zulke spellen Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) dit mag niet!het is reclame Jij mag niet op slotjes vragen Dan mag dit toch ook niet ? EDIT: en nog wel meer sorry hoor zal het NOOIT meer doen Bewerkt: 1 mei 2009 door thegodfather91 Reageren
stefan321 Geplaatst: 1 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Eerst heb ik dit gespeelt, totdat die killrank kwam, toen ben ik gestopt, toen was er ook een stuk minder aan door die updates en de zoveelste reset, netzoals toen bij Omerta/Barafranca, ik doe nu niet meer zulke spellen resets zijn nu om de 6 maanden geloof mij het is egt wel een leuk spel en je word niet gelijk gebant als je ook maar iets fout doet dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.